شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 48761
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خبر داد

برگزاری 51 هزار نفر ساعت آموزش برای کاهش حوادث و آسیب‌های اجتماعی

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظور کاهش حوادث و آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ورود پرونده به محاکم قضایی 51 هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده است.
برگزاری 51 هزار نفر ساعت آموزش برای کاهش حوادث و آسیب‌های اجتماعی
به گزارش قم نیوز، مصطفی کاویانی با بیان اینکه برنامه مشخصی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است، اظهار کرد: 160 دوره آموزشی طی سال 1395 که بیش از 51 هزار  نفرساعت دوره آموزشی است در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد.

سرپرست اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده طی سال 1395  160 دوره آموزشی برای بیش از 8 هزار و 74 نفر مخاطب برگزار شد که 51 هزار نفرساعت آموزش را شامل شده است.

کاویانی تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها در راستای افزایش  و ارتقای آگاهی  و توانمندی  کارگران، اتباع خارجی، کارکنان و مدیران مسوول دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال  اتباع خارجی، کارفرمایان و تعاونگران استان بوده است.

بنابراین گزارش، ارائه مباحث نظری و در اختیار گذاشتن فایل برنامه‌های آموزشی در وب سایت اداره کل برای مخاطبان این وب سایت  شامل (کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و پرسنل مجموعه داخلی اداره کل)، موجب شده است تا کاربران به راحتی فایل آموزشی مورد نظر مباحث را دریافت ، مطالعه و در آزمون دلخواه شرکت کرده و در خاتمه گواهینامه مربوط را نیز دریافت کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در پایان با اشاره به عنوان دوره‌ها گفت: درطی مدت برگزاری 160  دوره آموزش با عنوان آشنایی با قوانین و مقررات تأمین اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار، قوانین اشتغال اتباع خارجه، نحوه صدور پروانه کار و کارت اتباع خارجه، آشنایی با نرم افزار واژه پردازها و صفحه گستر، امداد و نجات، مواد مخدر و پیامدهای سوء آن، حقوق تعاون، اصول مذاکرات تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برگزار شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfyedj.w6dcvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما