سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 4896
مدير كل حفاظت محيط زيست استان قم تأکید کرد:

تقويت ساختارهای زيست محيطی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل حفاظت محيط زيست گفت: سطوح فضای سبز در استان با تلاشهای اخير مسوولين پرتلاش استانی به ويژه حجت الاسلام موسی پور استاندار محترم قم به استاندارد كشوری نزديك می شود.
تقويت ساختارهای زيست محيطی استان قم
به گزارش قم نیوز، مدیر كل حفاظت محیط زیست استان قم در جلسه ای كه به منظور پیگیری و تسریع روند اهداف و رسالت های سازمانی با حضور مسوولین ارشد بخش های مختلف اداره كل برگزارشد، بر اصلاح و تقویت ساختار های زیست محیطی استان تاكید نمود.

وی با اشاره به اینكه قم یك شهر و استان شناخته شده در سطح بین المللی بوده و به تمامی جهان اسلام تعلق داشته لذا وضعیت كنونی محیط زیست آن را خصوصا در بخش فضای سبز و ساماندهی پسماندها به هیچ وجه شایسته و زیبنده ندانست و یك عزم و اراده استانی را در جهت رفع و یا بهبود وضعیت آن را الزامی دانست ایشان در ادامه به بسیج ، اراده استانی و بصیرت عمومی در خصوص افزایش چشمگیر و توسعه فضای سبز در استان كه با تاكیدات استاندار محترم حجت الاسلام موسی پور، در حال اجرا و پیگیری می باشد، اشاره نموده و مراتب سپاسگزاری خود را ازایشان و سایر دست اندر كاران این طرح عظیم و خداپسندانه اعلام نمودند و خاطر نشان كردند كه سطح فضای سبز استان با اجرای طرح مذكور به حد استاندارد كشوری نزدیك شده است . و ابراز امید واری كرد كه انشاءالله چنین اقدام و همكاری نیز در خصوص ساماندهی پسماندها در سطح استان و اجرای طرح پاكسازی و تفكیك زباله از مبدآ نیز صورت پذیرد كه یكی از اصلی ترین دغدغه های استان بویژه استاندار محترم بوده است. وی در ادامه آموزش و فرهنگ سازی را ركن اساسی و پایه واساس حفاظت از محیط زیست بر شمرده و خاطر نشان كردند هرگونه فعالیت و اقدام در این حوزه اگر بر اساس معنویات و مذهب و تعالیم الهی دنبال شود موثر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.3a5ct1avqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما