چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 48980
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان قم خبر داد:

پرداخت 100 درصدی حق بیمه مددجویان کمیته امداد به کارفرمایان

قم نيوز : قم نیوز: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: در صورت به کارگیری هر یک از مددجویان، کمیته امداد در سال اول 100 درصد و سال دوم 50 درصد حق بیمه مددجویان را به کار فرمایان پرداخت می‌شود.
پرداخت 100 درصدی حق بیمه مددجویان کمیته امداد به کارفرمایان
به گزارش قم نیوز، محمود تلخابی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ایجاد اشتغال برای 504 خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی در قم اظهار کرد: این خانواده‌ها با دریافت تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال اقدام کرده و خودکفا شدند.

وی با بیان اینکه برای حوزه اشتغال و خودکفایی برای خانواده‌ها مشاوره شغلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مددجویانی که دارای مهارت هستند به آنان تسهیلات راه اندازی کارگاه و خود اشتغالی اعطا می‌شود و یا اینکه به یکی از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی به منظور کار معرفی می‌شوند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان قم با ابراز نارضایتی از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خود کفایی به مددجویان گفت: از مجموع افرادی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند تنها 35 درصد آنان موفق به اخذ تسهیلات شدند.

تلخابی با تاکید بر اینکه توانمند سازی یکی از اهداف مهم کمیته امداد است، تصریح کرد: کمیته امداد با برنامه ریزی صحیح به دنبال ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

وی با بیان اینکه 660 خانواده برای دریافت تسهیلات خودکفایی به بانکها معرفی شدند، عنوان کرد: بانک‌ها موظف هستند براساس شرایط اعلام شده تسهیلات در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار دهند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان قم از اعطای بسته‌های حمایتی به کارفرمایان و مدیران شرکت‌هایی که مددجویان کمیته امداد را به کار بگیرند، خبر داد و گفت: در صورت به کارگیری هر یک از مددجویان، کمیته امداد در سال اول 100 درصد و سال دوم 50 درصد حق بیمه مددجویان را پرداخت می‌کند.

تلخابی بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد تاکید و بیان کرد: 2 هزار و 500 فقره تسهیلات در این راستا به مددجویان پرداخت شده و 140 نفر از مددجویان برای کار به شرکت‌ها و کارفرمایان معرفی شدند که امیدواریم به زودی به خودکفایی برسند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciu3a5.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما