چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 48997
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

انجام 55 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 55 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد
انجام 55 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد انجام 55 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته
به گزارش قم نيوز، عباس جعفری امروز با بیان اینکه در دو روز گذشته 55 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شده است اظهار کرد: این عملیات‌ها شامل نجات، ایمن سازی و اطفای حریق بوده که همشهریان حوادث را از طریق سامانه 125 به ستاد مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

وی با اشاره به انجام 26 عملیات اطفای حریق در 48 ساعت اخیر در شهر قم خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها شامل اطفای 6 مورد ضایعات، یک آبگرمکن، یک واحد مرغداری، یک کارگاه کفش، سه باب مغازه، پنج زمین زراعی، یک خودرو و یک منزل بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عملیات‌های نجات انجام شده در این مدت را 6 مورد عنوان کرد و افزود: عملیات‌های نجات انجام شده توسط نیروهای عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شامل بازگشایی سه مورد درب آسانسور و نجات یک نفر بر اثر واژگونی خودرو در پی تصادف با موتورسیکلت بوده است.

وی از انجام 23 عملیات ایمن‌سازی در شهر قم خبر داد و اظهار کرد: این عملیات‌ها شامل یک مورد نشت گاز منزل، دو مورد قطع آژیر، دو مورد بازگشایی درب منزل و... بوده است.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcguy9t.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما