سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 4901
استاندار قم عنوان کرد:

ضرورت بهسازی و ساماندهی ورودی های شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: محمدحسین موسی پور اظهار داشت: مبادی ورودی شهر قم متناسب با شان و جایگاه این خطه مقدس نبوده و ساماندهی این ورودی ها بسیار ضرورت دارد.
ضرورت بهسازی و ساماندهی ورودی های شهر قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  محمدحسین موسی پور در جلسه کمیته ساماندهی ورودی های شهر قم در سخنانی اظهار داشت: مبادی ورودی شهر قم متناسب با شان و جایگاه این خطه مقدس نبوده و ساماندهی این ورودی ها بسیار ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نابسامانی هایی که بعضا در ورودی های شهر قم مشاهده می شود، مصوبات مربوط به بهسازی و ساماندهی این مناطق باید با همت مسوولان امر و با جدیت نهادهای ذیربط پیگیری شود.

استاندار قم بر ضرورت بکارگیری پیمانکاران قوی و معتبر برای اجرای طرحها و پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید به دقت روند اجرای عملیات پروژه ها بر اساس برنامه زمان بندی شده را پیگیری نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و حضور خیل عظیم زائران و مسافران در شهر مقدس قم تصریح کرد: زیباسازی و ایمن سازی ورودی های شهر قم باید از هم اکنون در دستور کار دستگاه های ذیربط قرار بگیرد.

حجت الاسلام  موسی پور گفت: امسال نیز باید همچون سنوات گذشته باید طرح پاکسازی مبادی ورودی شهر قم با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی و شهروندان اجرا شود تا هرچه بیشتر و بهتر بتوانیم از زائران حرم کریمه اهل بیت پذیرایی نماییم.

در این جلسه روند اجرای پروژه های میدان ۷۲ تن، ساماندهی ابتدای جاده قم ـ کاشان، جابجایی عوارضی آزادراه امیرکبیر، تعریض محور قم ـ جعفریه، طرح ایجاد فضای سبز در اتوبان قم ـ تهران و اصلاح هندسی ورودی شهرک شکوهیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار قم ضمن تاکید بر اجرای هرچه سریعتر این پروژه ها، خواستار رفع موانع و مشکلات برای ساماندهی و به سازی مبادی ورودی شهر قم شد و گفت: جاده جعفریه و جاده قنوات از ورودی های حایز اهمیت و پرتردد هستند و باید با تخصیص اعتبارات لازم ایمن سازی و زیباسازی شوند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.xdjiw6d1ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما