دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 49208
منبع : خبرگزاری فارس
روزهای 17 و 18 خرداد انجام می‌شود

رقابت 3 دوومیدانی‌کار قم برای کسب سهمیه آسیا

قم نيوز : قم نيوز: سه نفر از بهترین‌های دوومیدانی استان قم در تلاش برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند.
رقابت 3 دوومیدانی‌کار قم برای کسب سهمیه آسیا
رقابت 3 دوومیدانی‌کار قم برای کسب سهمیه آسیا
به گزارش قم نيوز، در حالی که یک ماه دیگر به زمان برگزاری پیکارهای دوومیدانی سال 2017 قهرمانی مردان و زنان آسیا زمان باقی مانده است، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون آخرین انتخابی تیم ملی برای شناخت نفرات اعزامی به این رقابت‌ها در روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود.

در حالی که رکوردگیری ملاک انتخاب بهترین‌ها برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود، سه تن از بهترین‌‌های حال حاضر قم به نمایندگی از هیأت‌ دوومیدانی به دنبال ثبت رکورد ورودی این مسابقات با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

این در شرایطی است که رکوردهای انتخابی تیم ‌ملی دوومیدانی برای اعزام به پیکارهای 2017 قهرمانی آسیا از سوی فدراسیون اعلام شده و انتخابی تیم ملی بانوان به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود، ضمن اینکه رقابت‌های انتخابی مردان در مواد 800 متر، 1500 متر، پنج هزار متر و سه هزار متر با مانع در ورزشگاه سردار جنگل رشت به انجام می‌رسد و رقابت‌های گزینشی سایر مواد در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

در شرایطی که توسط سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی، هاشم صیامی و تیمور غیاثی نیز به عنوان ناظر دوهای نیمه استقامت و استقامت، هادی سپهرزاد به عنوان ناظر مواد هفت‌گانه، پرتاب‌ها و دوهای مانع و همچنین حسین شایان به عنوان ناظر مواد پرشی انتخاب شده‌اند، نمایندگان قم در پنج رشته به میدان می‌روند.

محمدحسین اسکندری در رشته پرتاب وزنه، رضا ملک‌پور در رشته‌های 400 متر با مانع و 400 متر آزاد و محمدرضا فریدی در رشته‌های 100 متر و 200 متر این انتخابی نمایندگان قم هستند که سوابق خوب و عناوین متعددی از رقابت‌های کشوری دوومیدانی دارند.

بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا روزهای 15 تا 18 تیر ماه به میزبانی شهر اودیشای هندوستان برگزار می‌شود و رکورد رشته 100 متر 10 ثانیه و 25 صدم ثانیه است، رکورد 400 متر 46 ثانیه و 20 صدم ثانیه، پرتاب وزنه 19 متر و 10 سانتیمتر و رکورد 400 متر با مانع 50 ثانیه و 50 صدم ثانیه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4iq0.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما