چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 49255
منبع : خبرگزاری فارس
به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری مرکز نور

نرم افزار «سپاه در گذر انقلاب» عرضه شد

قم نيوز : نرم افزار سپاه در گذر انقلاب با زبان کاربری فارسی به سفارش سپاه پاسداران و به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری مرکز نور تهیه و عرضه شد.
نرم افزار «سپاه در گذر انقلاب» عرضه شد
به گزارش قم نیوز، نرم افزار سپاه در گذر انقلاب شامل متن کامل چهار عنوان کتاب در موضوع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 15 جلد به کوشش محمدقاسم فروغی جهرمی است که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری نور تدوین و عرضه شده است.
این نرم افزار به سفارش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به زبان واسط کاربری فارسی تدوین شده است و در طبقه موضوعی آثار مؤسسات و نشریات قرار می‌گیرد.
نرم افزار سپاه در گذر انقلاب با قابلیت نصب روی سیستم عامل ویندوز در بردارنده متن کامل چهار عنوان کتاب در موضوع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که شامل «سپاه در گذر انقلاب»، «اگر سپاه نبود»، «سپاه؛ مولود انقلاب و فرهنگ»، «نظام فرهنگی و تولیدات فرهنگی» می‌شود.
این نرم افزار دسترسی علاقه‌مندان به متن قرآن کریم به همراه ترجمه را آسان کرده و امکان جست وجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه همراه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات را به مخاطبان می‌دهد.
انتخاب فهرست درختی و گزینشی به همراه قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست، امکانات پژوهشی به همراه قابلیت‌های یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی و ویرایش و چاپ متن از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcenw8e.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما