پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 4956
بنایی:

احداث فرودگاه بین المللی قم برای برخی باورکردنی نبود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی پیشنهاد احداث فرودگاه بین المللی قم مطرح شد برخی افراد باور نمی کردند که روزی این استان صاحب فرودگاه بین المللی شود.
احداث فرودگاه بین المللی قم برای برخی باورکردنی نبود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی صبح پنجشنبه در دیدار اعضای نظام پزشکی استان قم با اشاره به پیگیری های زیادی که برای احداث فرودگاه بین المللی انجام شده، اظهار داشت: فهماندن ضرورت احداث فرودگاه بین المللی در قم کار بسیار سختی بود که مدت ها طول کشید، برای اینکه برخی از مسوولان تمایلی به احداث این فرودگاه نداشتند.

وی تاکید کرد: زمانی که پیشنهاد احداث فرودگاه بین المللی ارائه شد برخی افراد این پیشنهاد را به تمسخر گرفته بودند و برخی دیگر باور نمی کردند که زمانی این فرودگاه در قم احداث شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مخالفت کمیته دائمی فضای کشور با احداث فرودگاه بین المللی قم اظهار داشت: دغدغه احداث فرودگاه آنقدر زیاد بود که حتی رایزنی های فراوانی با مسوولان ارشد نظام انجام شده و جلسات متعددی برگزار شد تا اینکه مجوز صدور این فرودگاه صادر شده و کلنگ عملیات احداث آن در روز ۲۱ بهمن سال گذشته به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه این فرودگاه اولین فرودگاهی است که توسط بخش خصوصی احداث می شود، اضافه کرد: به لحاظ ویژگی های منحصر به فردی که قم دارد پروازهای خارجی این فرودگاه بیشتر از پروازهای داخلی خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر مقام معظم رهبری به قم اشاره کرد و افزود: در آن سفر پربرکت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه ها و طرح های قم اختصاص داده شد اما روند اجرای مصوبات نیاز به پیگیری داشت و در این زمینه ستاد مردمی پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری در ۱۱ کمیته تشکیل شد.

عدم به کارگیری نیروهای بومی دردآور است
حجت الاسلام بنایی یکی از مظلومیت های قم را عدم بکارگیری از ظرفیت جوانان ذکر کرد و گفت: قم دارای ظرفیت های خوبی است که اگر کارها به جوانان سپرده شود کم کم مدیران برجسته ای در بین این افراد تربیت می شوند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در مدیریت های استان، تاکید کرد: عدم بکارگیری جوانان و نیروهای متخصص بومی در مدیریت های مختلف نوعی تحقیر نسبت به آنها محسوب می شود که این دردآور است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.tdjiw6d1vgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

فرودگاه نخاستیم اب شیرین میکردید بیش کش چند صد هزار ملیارد بودجه حیف و میل شد اخرشم اب شورتر کردن....