شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 50273
منبع : خبرگزاری مهر
در ایام تعطیلات عید فطر انجام شد؛

ورود بیش از ۸۷۰ هزار خودرو به شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم از تردد بیش از ۹۵۰ هزار خودرو در جاده‌های قم در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۸۷۰ هزار خودرو وارد شهر قم شد.
ورود بیش از ۸۷۰ هزار خودرو به شهر قم
ورود بیش از ۸۷۰ هزار خودرو به شهر قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل جمالی اظهار داشت: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر بالغ بر ۹۵۰ هزار خودرو در سطح راه‌های استان تردد کردند که از این تعداد بیش از ۸۷۰ هزار دستگاه خودرو به شهر مقدس قم وارد شده‌اند.

وی بازه زمانی ایام تعطیلات عید سعید فطر را ۴ الی ۹ تیرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: محورهای آزاد راهی قم - تهران با بیش از ۶۴۳ هزار دستگاه، قم - کاشان بابیش از ۲۵۷ هزاردستگاه و ساوه - سلفچگان با بیش از ۲۱۲ هزار دستگاه (لاینهای رفت و برگشت بر حسب تردد معادل سواری) هر یک به ترتیب شاهد بیشترین حجم تردد در سطح راه‌های مواصلاتی استان طی ایام عید سعید فطر بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در ادامه به آماده باش کامل این اداره کل طی همین ایام پرداخت و اظهار داشت: بالغ بر ۲۰ نفر عوامل راهدار با بهره‌مندی از ۱۰ دستگاه انواع خودرو ناوگان راهداری، در قالب گشت‌های ثابت و سیار، ضمن استقرار و گشت زنی در سطح راه‌های استان، وظیفه تأمین ایمنی جاده‌ها را به عهده داشته‌اند.

وی تجهیز ۷ راهدارخانه جهت اسکان اضطراری مسافران در صورت وقوع حوادث غیر منتظره و راه بندان‌های طولانی را از دیگر تمهیدات این اداره کل در راستای تأمین ایمنی محورهای مواصلاتی استان طی ایام مذکور عنوان کرد.

جمالی تصریح کرد: بیش از ۶۱ دستگاه انواع دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیکی ثبت تخلف و همچنین ۷۵ دستگاه سامانه تردد شمار و ۲ دستگاه سامانه توزین در حال حرکت (WIM) طی همین مدت، برحسن اجرای قوانین جاده‌ای و کنترل ترافیکی نظارت فعال داشته‌اند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwx9n.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما