يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 50304
منبع : خبرگزاری مهر
به دلیل عدم صدور روادید؛

ورزشکار مدال آور قمی از همراهی کاروان اعزامی به اسپانیا جا ماند

قم نيوز : قم نیوز: ثریا پارس لاری ورزشکار مدال آور قمی از همراهی کاروان اعزامی به مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص در اسپانیا جا ماند.
ورزشکار مدال آور قمی از همراهی کاروان اعزامی به اسپانیا جا ماند
ورزشکار مدال آور قمی از همراهی کاروان اعزامی به اسپانیا جا ماند

به گزارش قم نیوز، ثریا پارس لاری ورزشکار پیوند اعضای قم که قرار بود همراه با کاروان ورزشی ایران برای حضور در مسابقات جهانی راهی مالاگای اسپانیا شود به دلیل عدم صدور روادید از این سفر جا ماند.

ثریا پارس لاری یک چهره شناخته شده در ورزش بانوان قم است. در روزگار کمبود بانوان مدال آور برای ورزش قم، پارس لاری در مسابقات جهانی بیماران خاص و پیوند اعضا تاکنون مدال‌های زیادی کسب کرده است.

 پس از درخشش در آفریقای جنوبی و آرژانتین، این بار پارس لاری در مسابقات جهانی اسپانیا در مواد پرتاب وزنه و پرتاب دیسک بخت جدی کسب مدال بود اما در اتفاقی عجیب در فاصله ۱۰ ساعت به پرواز، وی و ۴۰ نفر اعزامی دیگر از کاروان ایران به دلیل صادر نشدن روادید، سفر به مالاگا را از دست دادند.

پارس لاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت این اتفاق به حدی برای ورزشکارانی که ماه‌ها تمرین کرده بودند ناگوار بوده که برخی از آن‌ها در فرودگاه می‌گریسته‌اند. فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا در این باره توضیح خاصی نداده و به طور ضمنی تقصیر را متوجه سفارت اسپانیا در تهران دانسته است.

پارس لاری در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ سوئد، ۲۰۱۳ آفریقای جنوبی، ۲۰۱۴ ترکیه و ۲۰۱۵ آرژانتین در رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال شده و همواره در فینال مواد مختلفی که در آن‌ها مسابقه داده حضور داشته است.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcbafbs.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما