يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 50310
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس پژوهشكده فرهنگ و معارف قرآن:

وهابيت و استکبار جهانی دو سر قيچي هستند

تخريب قبور امامان معصوم از مطالبات استکبار است
قم نيوز : قم نیوز: رئيس پژوهشكده فرهنگ و معارف قرآن گفت: دشمنان برای ایجاد تفرقه، تعارض، جنگ و خونریزی میان مسلمانان تلاش می‌کنند؛ این موارد دستاورد افکار وهابیت است چرا که در حقیقت وهابیت و استکبار جهانی دو سر قیچی هستند که به جهان اسلام لطمه وارد می‌کنند.
وهابيت و استکبار جهانی دو سر قيچي هستند/تخريب قبور امامان معصوم از مطالبات استکبار است
وهابيت و استکبار جهانی دو سر قيچي هستند/تخريب قبور امامان معصوم از مطالبات استکبار است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق یوسفی‌مقدم امروز، با اشاره به فرارسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار کرد: وهابیت به بهانه مبارزه با شرک با هر اثر اسلامی مبارزه می‌کند به همین علت بزرگداشت‌ها و آیین‌های مذهبی اسلام که به نوعی شعائر اسلامی است را نیز بدعت می‌خواند.

وی اضافه کرد: وهابیت افرادی را که در راستای بزرگداشت شعائر اسلامی قدم بردارند را تکفیری می‌‌داند؛ این اندیشه انحرافی سبب شده است تا بسیاری از افراد متعصب، لجوج و جاهل اقدامات خشونت‌بار و تأسف‌آمیزی در جهان اسلام انجام دهند.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با بیان اینکه امروزه استعمار از سایه شوم جنگ و خشونت بر سر کشورهای اسلامی استفاده می‌کند، گفت: دشمنان برای ایجاد تفرقه، تعارض، جنگ و خونریزی میان مسلمانان تلاش می‌کنند؛ این موارد دستاورد افکار وهابیت است چرا که در حقیقت وهابیت و استکبار جهانی دو سر قیچی هستند که به جهان اسلام لطمه وارد می‌کنند.

یوسفی‌مقدم عنوان کرد: امامان معصوم دعوت‌کنندگان اصلی انسان به توحید و یکتاپرستی هستند و مومنان آنها را بندگان صالح خدا می‌دانند به همین علت قبور ائمه اطهار(ع) به مرکزی برای هدایت و تقویت معنویت افراد تبدیل شده است اما وهابیت می‌خواهد نام این دعوت‌کنندگان به توحید و یکتاپرستی را از میان بردارد به همین علت به قبور آنها هم رحم نمی‌کند.

وی ادامه داد: هیچ مسلمانی به زیارت مزار پیامبر اکرم(ص) یا امامان معصوم مشرف نمی‌شود به غیر از اینکه در نخستین سلامی که می‌دهد از آنها به عنوان عبد صالح خدا یاد کند به همین علت باید بگوییم که هر فرد مسلمان عبودیت را برترین مقام برای ایشان می‌داند.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن یادآور شد: بندگان صالح نزد خداوند متعال دارای اعتبار هستند به همین علت اگر واسطه فیض شوند فیض خداوند به بندگان می‌رسید؛ اقدام وهابیت برای تخریب قبور امامان معصوم اقدامی خلاف ارزش‌ها، شعائر و وحدت امت اسلامی است و در مسیر اهداف و مطالبات استکبار قرار دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciupaw.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما