دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 5080
با حضور استاندار قم صورت گرفت؛

آغاز به کار نمایشگاه بهاره

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم كالا، روز دوشنبه با حضور استاندار قم و جمعی از مسوولان استانی در محل دایمی نمایشگاه های این استان آغاز بكار كرد.
آغاز به کار نمایشگاه بهاره
به گزارش قم نیوز، در این نمایشگاه كه تا چهاردهم اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب برپا می باشد اقلامی چون كیف، كفش و پوشاك با ۲۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار عرضه می شود.

تمام اقلام ارایه شده در این نمایشگاه، تولیدی استان قم است كه واحدهای تولیدی و صنفی در ۱۷۵ غرفه به ارایه محصولات خود می پردازند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در حاشیه آغاز بكار نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه بهاره امسال نسبت به نمایشگاه های برگزارشده در سال های پیش از لحاظ كیفیت و كمیت بسیار بهتر شده است.

یونس عالی پور افزود: علاوه بر این نمایشگاه، سه نمایشگاه بهاره دیگر با عرضه مواد غذایی، خشكبار، كیف، كفش و پوشاك در محل دایمی نمایشگاه های استان قم، مجتمع فرهنگی امام خمینی، پردیسان و نیروگاه دایر می شود تا مردم با خیالی آسوده نسبت به خرید شب عید اقدام كنند.

به گفته وی، تمامی این نمایشگاه ها با محوریت و مسوولیت مجمع امور صنفی و تولیدی و با مشاركت واحدهای تولیدی، تجاری و صنفی استان قم برگزار می شود و چندین غرفه عرضه آبزیان نیز در كنار این نمایشگاه ها در نظر گرفته شده است.

عالی پور اضافه كرد: اجناس ارایه شده در این نمایشگاه ها از لحاظ كمیت و قمیت كنترل می شود، در ضمن بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه های اصناف نیز در محل برگزاری نمایشگاه ها وجود دارند و با هرگونه تخلفی برخورد می كنند.

وی افزود: همچنین واحدهای صنفی كه در زمان برگزاری نمایشگاه های بهاره به هر علت نتوانسته در این نمایشگاه ها شركت كنند می توانند با اخذ مجوز و نصب بنر، اقدام به فروش بهاره در واحدهای صنفی خود كنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دوهزار و ۷۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال خریداری شده كه توزیع آن از بیست و پنجم اسفندماه در ۵۰ مركز عرضه مستقیم میوه در استان آغاز می شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.v8nbjh8779bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما