چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 5146

تخریب‌ها نشان دهنده موفقیت است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب‌هایی که علیه نمایندگان کنونی قم صورت می‌گیرد نشان دهنده موفقیت آنها در مجلس شورای اسلامی است.
تخریب‌ها نشان دهنده موفقیت است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی در نشست هیئت‌های مذهبی استان قم که سه شنبه شب در تکیه سید حسن قم برگزار شد اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی قم از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بر خلاف تصور عمومی، اعضای این هیئت‌ها از فعال‌ترین افراد جامعه بوده و روسای آنها از احترام خاصی در میان مردم برخوردار هستند که این امر سرمایه بزرگی برای قم محسوب می‌شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات سرمایه‌ای اجتماعی است، گفت: قم در همه حرکت‌های اجتماعی دارای پیامی برای تمام مردم کشور بوده و شرکت مردم این شهر در انتخابات نیز پیام‌های بسیاری دارد.

وی نخستین پیام شرکت گسترده مردم قم در انتخابات مجلس را گرامیداشت زحمات نمایندگان این شهر دانست و تصریح کرد: نمایندگان این شهر در مجلس شورای اسلامی بسیار فعال بوده و اقدامات آنها اکنون پس از چهار سال موجب عمران و آبادانی قم شده است.

بنایی ادامه داد: نمایندگان قم خود را در مقابل مردم پاسخگو دانسته و به همین دلیل از جنجال و دعواهای سیاسی پرهیز می‌کنند و از هر امکانی برای عمران و آبادانی قم بهره برده‌اند، زیرا این مسئله را وظیفه خود می‌دانند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص عقب ماندگی‌های قم گفت: همه مردم این شهر نیازمند کمک بوده و باید در همه بخش‌ها، بسترهای لازم فراهم شود.

وی با بیان اینکه دومین پیام حضور گسترده مردم قم در انتخابات مجلس این است که مشی اعتدالی آنها به سراسر جهان نشان داده می‌شود، افزود: مردم این شهر در این دوره نیز به نمایندگان متعادل رأی می‌دهند زیرا قم در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور تاثیرگذار بوده و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست.

بنایی خاطرنشان کرد: سومین پیام این است که مردم قم به کسانی که شایعه پراکنی کرده و با اقداماتی چون شب نامه پراکنی سعی در تخریب دیگران دارند، رأی نخواهند داد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تخریب‌های صورت گرفته را نشان دهنده موفقیت نمایندگان کنونی قم در مجلس دانست و گفت: کارهایی که در سطح شهر قم صورت گرفته همراه با اقدامات کارشناسی بوده و بیان گر فعالیت گسترده نمایندگان این شهر است.

وی ادامه داد: مردم قم به ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی باید با حضور گسترده خود در مجلس آنچه را مورد رضای خداوند و امام عصر(عج) است به منصه ظهور رسانده و نقش خود را در تعیین سرنوشت خویش به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.knmt23nz-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما