چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 5158
حجت‌الاسلام بنایی گفت:

سوء‌ استفاده دشمنان از تب و تاب اقتصاد

قم نيوز : قم نیوز: کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه بداخلاقی انتخاباتی منجر به وارد شدن آسیب به اصل نظام و انتخابات می‌شود.
سوء‌ استفاده دشمنان از تب و تاب اقتصاد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی بنایی سه شنبه شب در نشست نمایندگان مردم قم با صنعتگران استان با اشاره به پشتکار و تلاش فعالان عرصه صنعت در قم تاکید کرد: صنعتگران متعهد قم همواره با شکوفایی صنعت استان ما را به تلاش بیشتر تشویق کرده‌اند.

وی با اشاره به شرایط استان قم و مهیا شدن زمینه‌های پیشرفت و تحول در این استان گفت: باید همه تلاش کنند که مشکلات بخش صنعت حل شود تا شاهد باشیم که قم به جایگاه واقعی خود در سطح ملی و بین‌المللی دست یابد.

نماینده مردم قم در خانه ملت با اشاره به نقش قم در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور تاکید کرد: امروز قم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و هیچ تصمیم سیاسی بدون در نظر گرفتن جایگاه قم اتخاذ نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به تاخیر در ارائه لایحه بودجه از سوی دولت انتقاد کرد و افزود: تاخیر در ارائه لایحه بودجه موجب می‌شود که بررسی بودجه نیز با تاخیر صورت گیرد و دشمنان نیز از این شرایط سوء استفاده کنند.

بنایی با اشاره به اینکه تب و تاب‌های اقتصادی منجر به بهره‌برداری منفی دشمنان می‌شود، گفت: در شرایط کنونی که با تب و تاب اقتصادی مواجه هستیم بخش صنعت نمی‌تواند برای سال آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

وی به برگزاری انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و افزود: انتخابات مجلس نماد مردم سالاری دینی است و باید همه دست در دست یکدیگر داده و شرایط برگزاری انتخابات در فضایی آرام را مهیا کنند.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بروز برخی از بداخلاقی‌های انتخاباتی اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم برخی بداخلاقی‌ها در این دوره صورت می‌گیرد که ممکن است به اصل انتخابات و نظام آسیب برساند و باید از چنین کارهای پرهیز شود.

وی اهمیت عمران و آبادانی شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با تلاش و همه همه بخش‌ها شاهد ارتقا و پیشرفت قم در عرصه عمران و آبادانی باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.mnmk49n6a5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما