پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 51780
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مطرح کرد

12 اولویت فرهنگی و اجتماعی کشور در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: بر اساس یک فعالیت مطالعاتی 12 مورد از مباحث فرهنگی و اجتماعی کشور به عنوان اولویت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مشخص شد.
12 اولویت فرهنگی و اجتماعی کشور در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی
12 اولویت فرهنگی و اجتماعی کشور در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی سال‌های اخیر طرح تحولی مطلوبی را دنبال کرده است، اظهار کرد: در این طرح تحولی هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی تصمیم گرفتند تا فعالیت‌های این دفتر در راستای رفع مشکلات خاص سازماندهی شود.

وی اضافه کرد: بر اساس یک فعالیت مطالعاتی 12 مورد از مباحث فرهنگی و اجتماعی کشور به عنوان اولویت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مشخص شد که تحکیم بنیان خانواده، مبارزه با فرق انحرافی و ضعف اخلاق فردی و اجتماعی از جمله این اولویت‌هاست.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه از ظرفیت صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی برای تعیین اولویت‌های مورد نظر این دفتر استفاده شده است، تصریح کرد: بسته جامعی برای رفع مشکلات تعیین شده است که طی سال‌های متوالی باید دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با جریان‌های تکفیری نیز برنامه‌های مطلوبی توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دنبال شده است، عنوان کرد: برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی با مشارکت مجامع علمی مختلف در سطح ملی و بین‌المللی برگزار شده است.

واعظی خاطرنشان کرد: تحول در حوزه علوم انسانی به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های مورد نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است که رهبر انقلاب اسلامی نسبت به این موضوع مهم تاکیدات بسیاری داشته‌اند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcaw0nm.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما