يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 53202
منبع : خبرگزاری فارس
وقتی همکلاسی‌های قدیمی دیداری تازه می‌کنند

گردهمایی دانشجویان پردیس فارابی پس از 25 سال

قم نيوز : قم نیوز: دانشجویان دهه 60 و 70 پردیس فارابی دانشگاه تهران پس از گذشت بیش از 25 سال گرد هم جمع شدند.
گردهمایی دانشجویان پردیس فارابی پس از 25 سال
گردهمایی دانشجویان پردیس فارابی پس از 25 سال
به گزارش قم نیوز، امروزه گسترش شبکه‌های پیام رسان اجتماعی، بسیاری از رویاهای ناممکن را عملی ساخته و فاصله‌های طولانی را با چشم بر هم زدنی، در نوردیده است.

گروهی از دانش آموختگان رشته‌های مدیریت و حقوق که در دهه 60 و 70 ، مقطع کارشناسی را در دانشگاه تهران (مجتمع آموزشی عالی پردیس فارابی قم) گذرانده اند، پس از سه دهه دور هم جمع شدند.

این دانش آموختگان که در حال حاضر در مناصب و موقعیت‌هایی ممتاز و متنوعی مشغول فعالیت هستند پس از قریب به سه دهه به مدد شبکه‌های اجتماعی همدیگر را یافته و مقدمات همایشی دوستانه را فراهم کردند.

این همایش با حضور 250 نفر از دانش آموختگان برگزار شد که در آن دکتر محمد‌هاشمی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و نخستین رییس مجتمع آموزش عالی پس از انقلاب، دکتر علی دیواندری عضو هیات علمی دانشگاه تهران، مدیر عامل سابق بانک ملت، رئیس پروهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و رئیس  روبو کاپ کشور به سخنرانی پرداختند.

بیش از 200 نفر از دانش آموختگان این دانشگاه دارای مدرک دکترا، بیش از 100 نفر دانشجوی دکترا، 20 نفر دادستان، 80 نفر قاضی، 100 نفر وکیل و عضو کانون وکلا، 6 نفر نماینده مجلس شورای اسلامی، 100 نفر از مدیران عالی و میانی بخش دولتی و خصوصی بوده و تحصیلات بیش از 95 درصد از اعضای این گروه کارشناسی ارشد و دکتری است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcb55bs.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما