دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 533
با کسب 3 پیروزی متوالی؛

ایثار قم قهرمان بسکتبال با ویلچر کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر کشور مقام قهرمانی را کسب کرد.
ایثار قم قهرمان بسکتبال با ویلچر کشور شد
به گزارش قم نیوز، مسئولان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تدارک وسیعی برای حضور یک تیم قوی و منسجم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در نظر گرفته‌اند که یکی از آنها حضور در مسابقات چهار‌جانبه بسکتبال با ویلچر به مناسبت میلاد امام رضا(ع) بود.

نگاهی به برنامه‌های این تیم در راه حضور در سوپر لیگ نشان می‌دهد که بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم بعد از پشت سر گذاشتن اردوهای مختلف آماده‌سازی و برگزاری چند‌ بازی تدارکاتی با تیم‌های مختلف حاضر در لیگ‌های کشور، اکنون آماده مصاف با رقبای لیگ برتری مدعی خود هستند.

قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر چهار‌جانبه مشهد مقدس که به مناسبت اعیاد فرخنده میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت برگزار شد مقدمه‌ای بود تا این تیم توانایی‌های خود برای موفقیت در لیگ برتر را به نمایش بگذارد.

میزبان این دوره از رقابت‌ها آستان قدس رضوی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی بودند که با همکاری یکدیگر این رقابت‌ها را برگزار کردند تا در پایان دو روز مسابقه، عنوان قهرمانی پیکارها نیز به تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم رسید.

در این مسابقات علاوه بر تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، تیم‌های بسکتبال با ویلچر آستان قدس رضوی، جانبازان اصفهان و جانبازان مشهد مقدس نیز حضور داشتند که نماینده قم برابر تمام رقبای خود صاحب برتری شد.

در روز نخست برگزاری این دوره از مسابقات، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در گام نخست به مصاف جانبازان اصفهان رفت که در پایان با برتری این مصاف سخت را ترک کردند.

این در حالی است که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، دو دیدار بعدی را نیز به ترتیب با تیم‌های آستان قدس رضوی و جانبازان مشهد مقدس برگزار کرد و با کسب برتری در این دوم مسابقه به مقام قهرمانی دست یافت.

قهرمانی بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حالی رقم خورد که تیم‌های آستان قدس رضوی و پیام ارتباطات اصفهان در مکان‌های بعدی ایستادند تا بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در راه حضور قوی در لیگ برتر از نظر روحی نیز در شرایط خوبی قرار بگیرند.

بسکتبالیست‌های ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در آستانه فصل جدید پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور که از روز هفدهم مهر ماه آغاز می‌شود در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی مشهد مقدس نیز به سر می‌‌برند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcebx8nijh8x.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما