سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 53499
منبع : خبرگزاری فارس
در پايان نيم‌فصل رقابت‌ها رقم خورد

رتبه چهارم ليگ بيس‌بال در اختيار قمي‌ها

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم گفت: نيم‌فصل رقابـ‌هاي ليگ دسته اول بيس‌بال باشگاه‌هاي كشور با رتبه چهارمي تيم هیأت‌ قم به پايان رسيد.
رتبه چهارم ليگ بيس‌بال در اختيار قمي‌ها
رتبه چهارم ليگ بيس‌بال در اختيار قمي‌ها
ه گزارش قم نیوز علیرضا ساری امروز اظهار کرد: دیدارهای نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان کرمان به انجام رسید و در رده‌بندی نهایی این پیکارها تیم میزبان در جایگاه نخست ایستاد و قم چهارم شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم بیس‌بال هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم با تیم‌های نادری بوشهر، هیأت‌ کرمان، لیان‌پارسه بوشهر و هیأت‌ خراسان رضوی به رقابت پرداخت و در نهایت با کسب دو پیروزی و دو باخت در بین پنج تیم رتبه چهارم نیم‌فصل را کسب کرد.

دبیر هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به عملکرد تیم هیأت‌ قم در این رقابت‌ها، افزود: تیم هیأت‌ قم در نخستین مسابقه خود به مصاف یکی از دو نماینده بوشهر یعنی نادری بوشهر رفت و با وجود اینکه نمایش خوبی داشت، در پایان این دیدار با نتیجه 14 بر هشت گام نخست را با شکست برداشت.

وی خاطرنشان کرد: در دومین مسابقه که در روز دوم بازی‌ها به انجام رسید، تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم برابر تیم هیأت انجمن‌های ورزشی کرمان به میدان رفت و در پایان اینینگ نهم این دیدار توانست با نتیجه 10 بر هفت تیم میزبان را مغلوب خود کند.

ساری بیان کرد: در سومین روز از رقابت‌ها نیم‌فصل لیگ بیس‌بال مردان ایران نیز دو مسابقه برگزار شد و در نخستین دیدار تیم‌ هیأت انجمن‌های ورزشی قم به مصاف لیان‌پارسه بوشهر رفت و در پایان اینینگ نهم این دیدار تیم لیان‌پارسه با نتیجه 12 بر 9 از سد تیم قم عبور کرد.

وی افزود: در چهارمین روز این مرحله از مسابقات تیم هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم به مصاف تیم هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی رفت و در پایان مسابقه سنگین و نفس‌گیر تیم حریف قدرتمند خود را با نتیجه 12 بر 11 شکست داد، در حالی که خراسان‌رضوی قهرمان دوره قبل این پیکارها محسوب می‌شود.

ساری در پایان اظهار کرد: با پایان رقابت‌های نیم‌فصل لیگ دسته اول بیس‌بال ایران در کرمان، تیم میزبان با سه پیروزی و یک باخت صدرنشین شد، تیم‌ نادری بوشهر با سه پیروزی و یک شکست، لیان بوشهر با دو پیروزی و یک شکست، هیأت انجمن‌های ورزشی قم با دو پیروزی و دو باخت و خراسان‌رضوی با چهار باخت در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند، در حالی که دیدارهای دور برگشت از 25 مهر در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhxei.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما