سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 5353
همزمان با هفته تربیت اسلامی صورت گرفت؛

برگزاری همایش بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: همایش بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در قم برگزار و طی آن از معاونان پرورشی مدارس و مربیان امور تربیتی تجلیل شد.
برگزاری همایش بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی
به گزارش قم نیوز، همایش بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی به همت اداره کل آموزش و پرورش استان قم، پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد.

در ابتدای این همایش ناصر حمزه ای، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به نقش عظیم مربیان پرورشی و تربیتی مدارس عنوان کرد: تاکنون اقدامات بسیاری توسط معاونت های پرورشی مدارس قم انجام شده و توفیقات فراوانی را نیز نصیب دانش آموزان کرده است.

در ادامه حجت الاسلام سید محمد سعیدی، امام جمعه قم به سخنرانی پرداخت و با تاکید بر خودشناسی توسط مربیان پرورشی گفت: شناخت صحیح از دانش آموزان و وظایفی که بر عهده مربیان گذاشته شده آن ها را در رسیدن به اهدافشان موفق می‌کند.

اجرای سرودی در وصف و تقدیر از مربیان پرورشی و تربیتی مدارس توسط دانش آموزان قمی از دیگر برنامه‌های این همایش بود که با تشویق پرشور حضار همراه شد.

محمد حسین امین جعفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم سخنران دیگر این همایش بود که با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ملت ایران سیلی سختی به صورت دشمنان جمهوری اسلامی زدند.

وی افزود: سند تحول آموزش و پرورش کشور با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب و پس از پنج سال تلاش و کوشش فراوان تدوین شده و آیین نامه‌های اجرایی آن نیز به تدریج آماده خواهند شد و امیدواریم با توجه به در نظر گرفتن جایگاه والای مربیان پرورشی در آن، شاهد تلاش مضاعف این افراد به منظور تحقق اهداف در نظر گرفته شده باشیم.

پایان بخش این همایش، تجلیل از معاونان پرورشی و مربیان امور تربیتی نمونه بخش‌های مختلف استان قم بود که با اهدای جوایزی از آن ها تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.mnmt23nxxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما