دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 5797
رحمانی خبر داد:

نرخ بیکاری در قم 8.5 درصد است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: طبق آخرین اخبارها نرخ بیکاری در استان قم 8 و 5 دهم درصد است.
نرخ بیکاری در قم 8.5 درصد است
به گزارش قم نیوز، حسن رحمانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری که در سال های قبل صورت گرفته است نامگذاری امسال به عنوان سال تولید و حمایت از کارو سرمایه ملی در راستای نامگذاری سال های گذشته صورت گرفته است.

وی با تاکید براینکه برای گسترش تولید داخلی باید تمامی اقشار جامعه مشارکت داشته باشند عنوان کرد: در این میان مسوولان کشور نیز باید با برنامه ریزی‌های مناسب تولید داخلی را رونق بخشند و مردم را به سمت استفاده از کالاهای داخلی رهنمون سازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تولید کنندگان نیز باید با تولید کالای مرغوب و با کیفیت بتوانند در مقابل کالاهای خارجی توان رقابت داشته باشند.

وی با اشاره به آمار بیکاری استان قم عنوان کرد: ‌ با توجه به آخرین اخبار‌ها نرخ بیکاری دراستان قم ۸ و ۵ دهم درصد است که این رقم از میانگین کشوری پائین‌تر است.

رحمانی در پایان تاکید کرد: حمایت از تولید کنندگان داخلی و تولید کالای مرغوب و با قیمت مناسب می‌تواند موجب رونق کسب و کار شده و حمایت از سرمایه ملی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.heifuqeaasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما