سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 5996
هاشمی زاده عنوان کرد:

پیروزی مقابل استقلال راه آسیایی شدن صبا

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم پیروزی در برابر استقلال تهران را گامی بلند برای هموار شدن صعود تیم صبا به لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد.
پیروزی مقابل استقلال راه آسیایی شدن صبا
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی هاشمی‌زاده  اظهار کرد: بعد از اینکه صبای قم چهار امتیاز ارزشمند از دو بازی اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم شهرداری تبریز و نفت آبادان را کسب کرد اکنون آماده دیدار با استقلال تهران هستیم تا سیزدهمین برد این فصل را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای ما کسب سه امتیاز از این دیدار خارج از خانه بسیار حائز اهمیت است زیرا تیم ما به خوبی قوی شده است و بازیکنان ما نیز با انگیزه بیشتری نسبت به گذشته برای موفقیت تیم صبای قم در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم افزود: ما تلاش می‌کنیم موفقیت‌های صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که از هفته نخست رقابت‌ها رقم خورد تا هفته پایانی ادامه داشته باشد و ان‌شاءالله سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی یادآور شد: تیم ما بعد از اینکه در دیدار خود برابر شهرداری تبریز به سه امتیاز دست یافت و از نفت آبادان نیز یک امتیاز ارزشمند گرفت، در حال حاضر رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد و با امید به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در دیدارهای آتی برابر سایر رقبای لیگ برتری به میدان می‌رود.

هاشمی‌زاده در ادامه با اشاره به مسابقه هفته بیست و نهم با صنعت نفت آبادان ابراز داشت: ما در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، می‌توانستیم در کسب سه امتیاز موفق باشیم ولی تیم نفت هم بسیار خوب بازی کرد و ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون باید به فکر بازی با تیم فوتبال استقلال تهران باشیم که امتیازات این دیدار حتی از دیدار با نفت نیز برای ما از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا استقلالی‌ها اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر محسوب می‌شوند و برای حفظ سهمیه چهارم لیگ برتر در جام قهرمانان آسیا باید این دیدار را ببریم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: صبای قم و استقلال تهران در حالی در مسابقه حساس سی‌ام لیگ برتر برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که تا پایان دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ یازدهم، استقلال تهران در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و صبای قم تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر است که این مهم نشان می‌دهد، هر دو تیم از تیم‌های مدعی این فصل هستند و سه امتیاز مسابقه روز جمعه نیز در تعیین جایگاه دوم تیم در پایان لیگ یازدهم بسیار تعیین کننده است.

وی بیان داشت: تقابل با استقلال تهران در هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس مسابقه پر اهمیتی خواهد بود به خصوص اینکه بازیکنان ما با انگیزه‌تر از گذشته به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه روز جمعه بیست و پنجم فروردین ‌ماه در دیداری از هفته سی‌ام مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جدالی حساس در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.onmk49noi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما