سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 6000

صبا به دنبال برد استقلال

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر برابر دومین تیم جدول رده بندی به دنبال کسب سیزدهمین برد این فصل خود برابر استقلال تهران به میدان خواهد رفت.
صبا به دنبال برد استقلال
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در حالی در هفته سیزدهم از دور برگشت رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تهران برگزار می‌شود که اختلاف امتیازات دو تیم در جدول رده‌بندی ۹ امتیاز است.

در شرایط فعلی و تا پیش از این دیدار، صبای قم با کسب ۴۶ امتیاز از ۲۹ مسابقه در مکان چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است و از استقلال تهران که با کسب ۵۵ امتیاز از همین تعداد مسابقه در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده است، دو پله پائین‌تر قرار دارد ولی هر دو تیم هنوز به صعود به مکان‌های بالای جدول رده بندی لیگ برتر امیدوارند.



تساوی استقلال و صبا در آخرین جدال دو تیم در قم
صبای قم و استقلال تهران در حالی این هفته در دیدار برگشت خود از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند که آخرین بازی دو تیم در شهر قم با تساوی و تقسیم امتیازها به پایان رسیده است.

صبای قم در روز بیست و هشتم آبان ماه سال گذشته در دیدار رفت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند و دو تیم یک بر یک مساوی شدند اما پیش از آن دو تیم در لیگ برتر بارها با یکدیگر رو به‌رو شده بودند و آخرین بار صبایی‌ها در ورزشگاه آزادی در فصل قبل موفق به شکست استقلال نشده‌اند.



عملکرد فراتر از انتظار شاگردان ویسی در میهمانی حریفان لیگ برتری
بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته سیزدهم از دور برگشت لیگ یازدهم جام خلیج فارس از روز پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود و صبا در روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران بازی پانزدهم خارج از خانه خود را برگزار می‌کند.

در حالی که قرار است این مسابقه از ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه عصر روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود، شاگردان ویسی برای به دست آوردن هفتمین برد خارج از خانه خود در لیگ یازدهم در میهمانی یکی از رقبای لیگ برتری به میدان می‌روند.

صبا پیش از این در دیدارهای خارج از خانه خود در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با کسب شش پیروزی، سه تساوی و پنج باخت موفق به کسب ۲۱ امتیاز از بازی‌های خارج از خانه شده است.



تلاش صبا برای فرار از تعقیب کننده‌ها
صبای قم در دیدار عصر جمعه این هفته با تیم فوتبال استقلال تهران برای فرار از گزند دو سه تیم پایین‌تر از خود در جدول رده بندی لیگ برتر تلاش می‌کند.

در حالی که صبای قم از دیدارهای قبلی خود در خارج از خانه پنج باخت در لیگ برتر برابر تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، ملوان بندرانزلی، پیروزی تهران و شاهین بوشهر کسب کرده است، آخرین بار در هفته بیست و سوم در خارج از خانه مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شکست دو بر یک داد تا هفتمین باخت این فصل را نیز بپذیرد.

در حال حاضر سپاهان و استقلال با ۵۸ و ۵۵ امتیاز و تراکتور سازی با ۵۲ امتیاز بالاتر از صبای قم ۴۶ امتیازی هستند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.vn-t23nvvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما