شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 6058
فرشچی خبرداد:

واگذاری سه شهرك صنعتی استان قم به بخش خصوصی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی قم گفت: تا مهرماه امسال شهرك های صنعتی فعال در استان از جمله شكوهیه، محمودآباد و سلفچگان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
واگذاری سه شهرك صنعتی استان قم به بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز،‌جعفر فرشچی در نخستین جلسه كاركنان شركت شهرك های صنعتی استان در سال جاری، افزود: این اقدام در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری شهرك های صنعتی به بخش خصوصی انجام می شود.

وی همچنین تسریع در تكمیل زیرساخت های شهرك های در حال احداث استان را خواستار شد و اظهار امیدواری كرد: با روند رو به جلوی اقدامات مدیران، كارشناسان و پیمانكاران بتوانیم در نیمه نخست سال جاری شهرك صنعتی قنوات را راه اندازی كنیم.

وی در ادامه به عملكرد این شركت در سال ۹۰ اشاره و خاطر نشان كرد: استان قم با بهره برداری از نخستین شهرك چاپ و نشر كشور و تلاش برای بهره برداری شهرك صنعتی قنوات بعنوان دو شهرك صنعتی در كشور گام های بلندی در راستای سیاست های كلی وزارت صنعت، معدن و تجارت برداشته است.

فرشچی با تاكید بر اینكه مجموعه های مختلفی بدنبال كسب و انتقال تجربیات شركت شهرك های صنعتی قم در بخش همكاری با صنوف و شهرك های ساخته شده در این راستا هستند، گفت: خوشبختانه شركت شهرك های قم در راستای زمینه سازی تعامل با صنوف مختلف موفق عمل كرده است.

وی افزود: می توان از این تجربیات در آینده ای نزدیك كه اداره صنوف تولیدی به شركت شهرك های صنعتی منتقل می شود، استفاده كرد.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، گفت: با این نامگذاری سال جدید نیز ادامه سال جهاد اقتصادی است كه با درایت و آینده نگری رهبر انقلاب و بر اساس صلاحدید ایشان بحث تولید و توجه به صنعت و اقتصاد امسال نیز مورد توجه قرار گرفت.

استان قم دارای پنج شهرك صنعتی شامل شكوهیه، سلفچگان، محمودآباد، قنوات، چاپ و نشر و الغدیر نمونه كشوری است.

شهرك صنعتی شكوهیه به مساحت ۹۵۵ هكتار، سلفچگان ۳۱۳، محمودآباد ۳۴۱، قنوات ۱۴۰، چاپ و نشر ۲۰۰ هكتار و الغدیر نمونه كشوری دو هزار هكتار می باشد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.mnik49nwa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما