شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 6221
فرکی عنوان کرد:

شرایط خوب نفت تهران مقابل صبای قم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران بازی تیمش در مصاف امروز با صبای قم را سخت و دشوار ارزیابی کرد و گفت: تیم‌های چهارم تا هفتم شانس آسیایی شدن دارند.
شرایط خوب نفت تهران مقابل صبای قم
به گزارش قم نیوز، حسین فرکی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران که در باشگاه صبا برگزار شد، اظهار کرد: بازی قطعا خوبی از سوی هر دو تیم در این دیدار به نمایش در خواهد آمد زیرا هر دو تیم مدعی هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط جدول به گونه‌ای است که هم ما و هم صبای قم شانس برابر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده این رقابت‌ها را دارند و این مهم‌ترین انگیزه‌ای است که می‌تواند بازی را جذاب و حساس کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه دیدار با صبای قم بیان کرد: ما برای این بازی محروم و مصدوم نداریم و در واقع تمام بازیکنان در کنار تیم حضور دارند و امید زیادی داریم که برابر صبا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی یادآور شد: صبای قم تیم بسیار خوبی است و تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر همانند نفت تهران نتایج بسیار خوبی کسب کرده است، شاید خیلی‌ها تصور حضور صبای قم و نفت تهران را در بین پنج تیم بالای جدول نمی‌کردند اما امروز این دو تیم هستند که بخت کسب سهمیه آسیا را دارند.

فرکی در پاسخ به اینکه آیا با تعویق یک روزه بازی با صبای قم موافق بودید، اظهار داشت: با این تصمیم سازمان لیگ برتر مشکلی نداریم، زیرا تعویق یک روزه این دیدار به خاطر بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان بود و ما به منافع ملی فکر می‌کنیم و به هر تصمیمی که گرفته شود احترام می‌گذاریم.

وی در پاسخ به پیش بینی از چهار هفته پایانی لیگ یازدهم و شرایط نفت در جدول رده بندی این فصل، ابراز کرد: تمام تیم‌های لیگ برتری تا پایان فصل کار سختی مقابل حریفان خود پیش رو دارند، در واقع هیچ مسابقه‌ای وجود ندارد که آسان باشد و شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم خود را پیش از بازی‌ها برنده میدان بدانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران بیان داشت: ما در هفته پایانی لیگ این فصل با استقلال تهران یک بازی بسیار سخت در پیش داریم، با این حال هنوز نمی‌دانیم که استقلال و ما در زمان برگزاری آن بازی چه شرایطی داریم، ممکن است که استقلال برای قهرمانی تلاش کند و ما برای کسب سهمیه رقابت کنیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در دومین روز از بازی‌های هفته سی و یکم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم به قضاوت احمد صالحی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.iqea2bqisla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما