شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 6241

تغییرات در اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

قم نيوز : قم نیوز: اعضای هیات رییسه جامعه مدرسین و رییس دفتر جدید آن مشخص شدند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
به گزارش قم نیوز، هیات رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه ای که با حضور ۲۸ نفر از اعضای این نهاد قدرتمند حوزوی برگزار شد، برای دو سال آتی انتخاب شدند.

در ماه‌های گذشته بخشی از اعضای جامعه مدرسین در جلسات جامعه شرکت نمی کردند که در پی دعوت آیت الله مکارم و توصیه معظم له در جلسه این هفته شرکت کردند. بر اساس این گزارش در جلسه جمعه جامعه مدرسین حوزه علیمه قم ۲۸ نفر از اعضای جامعه حضور داشتند.

جلسه عصر جمعه جامعه مدرسین با انتخاب حضرات آیات محمد یزدی به عنوان رییس‏، ‏ مقتدایی نایب رییس اول و محمد مومن به عنوان نایب رییس دوم و آقایان حسینی بوشهری و عبداللهی به عنوان منشی و وافی به عنوان خزانه دار و امین مالی برای دو سال، به پایان رسید.

شایان ذکر است در دوره قبل آقایان مقتدایی و حسینی بوشهری در هیات رییسه جامعه مدرسین حضور نداشتند.

هم چنین در خبری دیگر از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز تغییر کرد. حجت الاسلام شیخ علی ابراهیمی سیریزی، رییس دفتر جدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که بنا بر حکم آیت الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به عنوان رییس دفتر این نهاد حوزوی برگزیده شده اند. شایان ذکر است ایشان در ماه های اخیر سرپرستی دفتر جامعه مدرسین را نیز به عهده داشته اند.

انتهای پیام/101
https://qomnews.ir/vdce.e8pbjh8wz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما