دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 6537
آتش زر:

نباید با ذره‌بین به دنبال محصولات ایرانی در پروژه‌های شهری بود

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: سرمایه‌گذاران توجه داشته باشند که در پروژه‌های شهری مجبور نباشیم با ذره‌بین به دنبال محصولات ایرانی بگردیم و باید از تولید ملی حمایت کنیم.
نباید با ذره‌بین به دنبال محصولات ایرانی در پروژه‌های شهری بود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر  با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در قم گفت: سرمایه‌گذاران خوبی وارد شهر شده‌اند و می‌توان اذعان داشت که اتفاقات خوبی در شهر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: ما به پروژه‌های شهری با این دید نگاه می‌کنیم که سرمایه‌گذار تلاش می‌کند در راستای خدمت به شهر کریمه اهل بیت فعالیت کند.

رییس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر زمینه سازی سرمایه گذاری در قم بیان داشت: دولت و مسوولان استان و همه کسانی که مسوولیت دارند، باید زمینه‌ای ایجاد کنند تا پروژه‌های شهری در قم به سرعت اجرایی شده و سرمایه‌گذاران نیز رغبت سرمایه‌گذاری در قم را داشته باشند.

آتش‌زر تصریح کرد: باید در سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت می‌گیرد فرمایش مقام معظم رهبری درباره حمایت از کار و سرمایه ایرانی مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: پروژه‌های شهر قم باید به عنوان نمادی از پروژه‌های ایرانی با حمایت از کار و سرمایه ملی باشند تا توانسته باشیم این شعار را محقق کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: سرمایه گذاران نیز توجه داشته باشند که در پروژه‌های شهری مجبور نباشیم با ذره‌بین به دنبال محصولات ایرانی بگردیم و باید از تولید ملی حمایت کنیم.

آتش‌زر بیان داشت: یکی از اهداف اصلی سرمایه‌گذاران در قم باید حمایت از تولید ملی باشد و از نیروی کار بومی استفاده کنند.

وی گفت: یکی از رویکردهای اصلی دیگر در پروژه‌ها باید توجه به محصولات فرهنگی باشد و توجه داشته باشیم که در شهر مقدس قم باید به این موضوع بیش از شهرهای دیگر پرداخته شود.

رییس شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از پروژه‌های مهم شهر قم، محور فرهنگی حرم تا جمکران است که این پروژه می‌تواند فرهنگی‌ترین پروژه کشور باشد.

آتش زر اظهار داشت: در کنار این محور مجموعه‌های فرهنگی برای زائران دایر خواهد شد و امیدواریم با اتمام آن شاهد رفع مشکلات مسافران و زائران حرم کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران باشیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.1qea2bqpmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما