يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 6704
فریدونی عنوان کرد:

چهار هزار و 500 كتاب مرجع در کتابخانه آیت الله خامنه ای

قم نيوز : قم نیوز: مدیركل نهاد كتابخانه های عمومی استان قم گفت: كتابخانه مركزی آیت الله خامنه ای دارای چهار هزار و 500 كتاب مرجع است.
چهار هزار و 500 كتاب مرجع در کتابخانه آیت الله خامنه ای
به گزارش قم نیوز، علی فریدونی اظهار داشت: این كتاب ها به زبان های فارسی، عربی و لاتین است كه در بخش مرجع این كتابخانه قرار دارد.

وی اضافه كرد: كتاب های مرجع این كتابخانه عمومی متشكل از دایره المعارف ها، سرگذشت نامه ها، فرهنگ ها ، واژه نامه ها، اطلس ها ، كتب نفیس و هنری در زمینه های مختلف است.

وی خاطر نشان كرد: بخش مرجع كتابخانه آیت الله خامنه ای با زیربنای ۹۸ مترمربع به ارایه خدمات به كتابخوانان می پردازد.

فریدونی در زمینه اقدامات موثر و مفیدی كه در سال گذشته در راستای غنی سازی این مجموعه انجام شده است، گفت: كتب مرجع مورد نیاز خریداری و نواقص موجود آن نیز رفع شد.

وی بیان داشت: كتاب های موجود در این بخش به هیچ وجه امانت داده نمی شود و مراجعان با ارایه كارت عضویت از منابع مرجع در داخل سالن استفاده می كنند.

وی خدمات اطلاع رسانی و راهنمایی و معرفی منابع اطلاعاتی مناسب (فارسی و لاتین) برای انجام كارهای تحقیقی و پژوهشی اعضا و مراجعان را از دیگر خدمات ارایه شده در این بخش ذكر كرد.

فریدونی تصریح كرد: در این زمینه از نرم افزار نمایه نشریات نیز به منظور انجام تحقیقات و تهیه مقالات استفاده می شود.

وی یادآور شد: در بخش مرجع چهار سیستم به این نرم افزار مجهز بوده و اعضا با راهنمایی مسوول بخش به جستجوی مطالب و عنوان های مورد نظر خود می پردازند.

وی بخش امانت، نشریات، مخزن، تازه های كتاب، دیداری و شنیداری، خدمات فنی و بخش نابینایان را از دیگر بخش های این كتابخانه غنی در استان قم عنوان كرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.uaqct1ay5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما