پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 6822

تفكر بسیجی عامل پیشرفت های استان است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: پيشرفت و توسعه استان مديون روحیه و تفكر بسیجی در بدنه مديريت و مجموعه های اداری و اجرايی است.
تفكر بسیجی عامل پیشرفت های استان است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور در دیدار رییس سازمان بسیج سازندگی و فرماندهان بسیج و سپاه استان قم که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، فرهنگ بسیج را عامل پیشرفت و دانست و اظهار داشت: رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی، مشروط به پایداری و تداوم فرهنگ بسیج است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای دستیابی به موفقیت، اظهار داشت: برای پیشرفت در برنامه های خود باید با شناسایی ظرفیت های موجود در بسیج سازندگی، برنامه های مناسب و کارآمد را طرح ریزی کرد و برای نشر آن باید از تمام ظرفیت های رسانه ها و دیگر سیستم های اطلاع رسانی استفاده کرد.

استاندار قم با بیان اینکه استان در طول دو سال گذشته دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه های مختلف سازندگی داشته است، خاطرنشان کرد: در مدیریت پروژه های استانی یک روحیه بسیجی وجود دارد چراکه مدیران استانی با فعالیت خالصانه و کار ۲۴ ساعته، خدمت به مردم را اولویت نخست خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اتمام بسياری از پروژه های نيمه تمام در سال جاری، عنوان كرد: با كار عادی و معمولی و بدون انگيزه بالا و روحيه بسيجی دستيابی به اين موفقيت ها ممكن نبود.

موسی پور در پایان با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت های بسیج سازندگی استفاده شود، اعلام کرد: اولویت اجرای هر برنامه و پروژه در استان با بسیج سازندگی است و اجراي پروژه های روستایی استان بايد بر عهده اين ارگان گذاشته شود.

همچنین در ادامه این دیدار سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هدف بسیج سازندگی مبنی بر حضور در فعالیت های عمرانی و سازندگی، گفت: دفاع مقدس تنها یکی از افتخارات بسیج است و امروز عرصه فعالیت بسیج، عرصه سازندگی است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی ظرفیت بسیار مناسبی برای استفاده از توان مردم برای جذب مشارکت آنان در اجرای برنامه های سازندگی کشور است، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های بسیج سازندگی می توان علاوه بر جذب سرمایه، اجرای فعالیت ها را به صورت ضربتی و بسیجی وار اجرا کرد و شیرینی اجرای سریع پروژه ها را به مردم بچشاند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین روحیه بسیجی را یک منبع ثروت الهی دانست و در این رابطه افزود: بسیج در زمان جنگ تحمیلی با بصیرت خود توانست موقعیت زمانی را شناسایی کند و خون خود را برای دفاع از انقلاب و آرمان هایش اهدا کند و امروز نیز با همان بصیرت، در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور وارد شده و گام خواهد برداشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.8emfuqeo8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما