شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 6851

اداره كل فن آوری اطلاعات در قم تشكيل می شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از تشكيل اداره كل فن آوری اطلاعات و ارتباطات با هدف نظارت موثر بر عملكرد و هم افزايی خدمات شركت هاي تابعه وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در استان قم خبر داد.
اداره كل فن آوری اطلاعات در قم تشكيل می شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در ديدار با مدير كل دفتر هماهنگی و امور استان های وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات طی سخنانی با اشاره به تصميم ستادی برای تشكيل اداره كل فن آوری اطلاعات در استان ها، وجود چنين تشكيلاتی برای تحت پوشش قرار دادن شركت ها و واحدهای تحت امر اين وزارت را امری مهم و ضروری خواند و اظهار داشت: با توجه به اهميت توسعه زير ساخت هاي ارتباطی در استان قم، برای تشكيل چنين اداره كلی آمادگی وجود دارد.

وی افزود: تعدد شركت های ارائه دهنده خدمات الكترونيكی و ارتباطی نظير پست، پست بانك، دفاتر خدمات دولت الكترونيك و شركت های مخابراتی، راه اندازی مجموعه مستقلی برای اشراف بر عملكرد و انجام نظارت موثر بر اين واحدها را ضروری ساخته است.

استاندار قم با بيان اين كه وجود چنين اداره كلی، تعاملات و ارتباطات بين اين بخش ها را تسهيل و با هم افزايی توان ها، زمينه ارائه خدمات بهتر را فراهم خواهد كرد؛ گفت: نبايد صرفاً به تشكيل اداره كل بسنده شود بلكه بايد با بررسی و كارشناسی دقيق، به دنبال اتخاذ مكانيزم هايی قوی براي مؤثر كردن نظارت ها و كارآمد نمودن اين سيستم بود.

در اين ديدار معاون وزير ارتباطات و فن آوری اطلاعات نيز طی سخنانی، اقدامات و فعاليت های صورت گرفته در زمينه توسعه فن آوری اطلاعات در استان قم را مطلوب ارزيابی كرد و از تلاش های مجموعه های دست اندركار و حمايت های ويژه استاندار قم قدردانی كرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.sb0urhbw8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما