چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 6947
ظهر امروز انجام شد؛

ديدار استاندار قم با آيت الله سبحانی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم و اعضای شورای معاونين استانداری قم، با آيت الله العظمی سبحانی ديدار كردند.
ديدار استاندار قم با آيت الله سبحانی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در اين ديدار با تبريك حلول ماه مبارك رجب و مناسبت هاي اين ماه، گزارشی از عملكرد، اقدامات و برنامه های عمرانی استان ارائه كرد.

وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر استان قم گفت: در سال های اخير و با اجرای پروژه های عمرانی متعدد، پيگيری و نظارت مستمر و ايجاد تحرك و پويايی در بدنه اجرايی، جهش بزرگی را در روند پيشرفت و توسعه و عمران استان قم شاهد هستيم.

وی با بيان اين كه در دو سال گذشته كارهای بزرگ و اقدامات ماندگاری براي توسعه اين خطه وجبران عقب ماندگی هاي انباشته آن صورت گرفته است افزود: بعضی از كارهايی كه در اين مدت اجرايی شده، زمانی اجرايی شدن آن ها، غير ممكن می نمود.

استاندار قم به پروژه احداث فرودگاه بين المللی قم اشاره و خاطرنشان كرد: اين پروژه مهم و اساسی جزء پروژه هايی است كه به لطف الهی و با پيگيري های مستمر مجوز آن اخذ و كلنگ احدث آن بلافاصله ودر كوتاه ترين زمان ممكن كه در نوع خود يك ركورد محسوب مي شود به زمين زده شد و امروز الحمدالله از پيشرفت خوبی برخوردار بوده و در آينده نزديك فاز اول آن به بهره برداری مي رسد.

موسی پور به اقدامات صورت گرفته در ساير زمينه ها اشاره و تصريح كرد: در بخش عمران شهری می توان به پروژه های عظيم مونوريل، مترو، طرح حرم تا جمكران، توسعه اطراف حرم مطهر، تقاطع های غير هم سطح سه راهی خرمشهر و ۷۲ تن، ساخت كتابخانه، مجموعه های فرهنگی، هنری، تالار مركزی شهر و كمربند ريلي اشاره كرد كه برخی به سرانجام رسيده و برخی نيز در دست اجرا است.

وی تحولات شگرف در ساير بخش های استان را يادآور شد و افزود: بهره برداری از فاز اول پروژه عظيم آبرسانی به قم، اخذ مجوز انتقال پساب ورامين به دشت مسيله، اجراي ده ها پروژه در بخش راه از جمله راه قم- گرمسار، قم – جعفريه، قم- نيزار، اخذ مجوز ساخت آزاد راه قم- اراك، ساخت كارخانه های بزرگ فولاد و سيمان و ده ها پروژه در بخش صنايع بزرگ و مادر، اجرای موفق مسكن مهر، نمونه كارهايی است كه در دو سال اخير تحقق يافته اند.

استاندار قم همچنين به رشد شاخص های اقتصادی استان اشاره كرد و گفت: شاخص های اقتصادی و توليدی استان در سال ۹۰ از رشد چشمگير و قابل قبولی برخوردار بوده اند كه از مصاديق اين رشد می توان به افزايش ۲۸ درصدی درآمدها ، ۳۵ در صدی صادرات غير نفتی، ۲۵ درصدی منابع بانكی استان و ايجاد بيش از ۴۰ هزار شغل در سال گذشته اشاره نمود.

موسی پور ضمن قدردانی از حمایت ها و ارشادات علما و مراجع عظام تقلید، اين مساله را یکی از عوامل رشد و پیشرفت و مايه دلگرمی مجموعه مديران و مسوولان استان دانست و ابراز اميدواری كرد كه با تلاش و كوشش و همدلی و مشارکت همه مردم، مسوولان و دلسوزان، استان قم به جایگاه شایسته و در خور شأن خود برسد.

آيت الله سبحانی نيز در اين ديدار، با اشاره به شتاب روند توسعه و عمران قم در سال هاي اخير، اين مساله را نشات گرفته از توانمندی مديريت عالی و تحرك و پويايی ايجاد شده در مجموعه های اداری استان دانست و از تلاش ها و زحمات دست اندركاران امر به ويژه حجت الاسلام موسی پور قدردانی كرد.

اين مرجع تقليد با بيان اين كه در دوره جديد مديريتی، استان قم از نظر عمرانی پيشرفت هاي بسيار خوبی داشته و براي بنده و همگان اين موضوع ملموس و مشهود است افزود: كارهای خوبی با تلاش و جديت استاندار قم كه خود شخصيتی روحانی و آشنای به امور اجرايی است صورت گرفته از جمله طرح های زيادی كه پس از سال ها مجدداً شروع شده و بسياري از طرح ها و پروژه ها كه با نظارت و سركشی شبانه روزی در حال اجرا است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.kn-t23nwqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما