چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : 7123

قم باید میزبان شایسته‌ای برای توریسم مذهبی باشد

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر ضرورت فراهم جمع‌آوری شرایط لازم برای میزبانی شایسته از زائرین و گردشگران خارجی در قم تاکید کرد.
قم باید میزبان شایسته‌ای برای توریسم مذهبی باشد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد مهدی انصاری در جلسه کمیته بین‌الملل ستاد تسهیلات زائرین استان قم، با اشاره به زائر پذیری استان قم در تمام ایام سال، اظهار داشت: مشکلات خدماتی و رفاهی قم باید احصاء شده و در راستای رفع این مشکل برای جذب گردشگران مذهبی اقدام شود.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی قم به عنوان شهر امن و پاک نه تنها در کشور بلکه در تمام جهان تشیع خاطرنشان کرد: در راستای هدفگذاری صورت گرفته در زمینه تحقق شهر امن و پاک، اقداماتی شایسته انجام شده و به خوبی باید ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی قم به جهانیان معرفی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم همچنین با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در چند سال اخیر در استان قم، تصریح کرد: قم در چند سال اخیر به کارگاه عمرانی تبدیل شده و با اتمام این پروژه‌ها گامی اساسی در راه رفاه و آسایش مردم و زائرین کریمه اهل بیت برداشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی فرودگاه بین‌المللی قم حجم عظیمی از گردشگران خارجی به سمت قم خواهند آمد و قم باید شرایط و خدمات مطلوبی را برای این افراد فراهم کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.w8fbjh8zx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما