پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : 12336
عرب انصاری تاکید کرد:

قم باید شهر مطلوب گردشگری شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: قم باید به یک شهر نمونه گردشگری اسلامی بدل شود.
قم باید شهر مطلوب گردشگری شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری در مراسم کلنگ زنی مجتمع بین المللی تجاری اداری و هتل پنج ستاره قم که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و برخی از مدیران و صنعتگران استان انجام شد، با بیان اینکه قم ذات مقدسی دارد گفت: مساحت قم باید مثل ساحت قم تمیز و مطلوب باشد.

مردم قم شایستگی رشد و رفاه مطلوب را دارند

وی با اشاره به اینکه روزی کاروانسرا‌ها نقش میزبانی مسافران را داشتند ادامه داد: امروز هتل‌های مدرن و پیشرفته جایگزین آن شده‌اند که این نشانگر این است که سطح خواسته‌ها و توقعات بشر بالا رفته است.

معاون استاندار قم با تاکید بر اینکه مردم قم شایسته بهترین‌ها هستند، بیان داشت: بایدشان مردمی که توانسته‌اند از لحاظ رشد و توسعه علمی در منطقه حرف اول را می‌زنند رعایت کرد.

وی با بیان این مطلب که باید شأن مردم را در ارایه خدمت در نظر بگیریم، گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که به هیچ عنوان زیر بار زور گویی استکبار نمی‌رود و هزینه این ایستادگی و مجاهدت را با تحمل برخی سختی‌ها می‌دهد.

پذیرایی از مسافران درشان جهان شهر شیعی قم نیست
حجت الاسلام انصاري با اشاره به اینکه منزلت اجتماعی مردم قم اقتضا می‌کند که از لحاظ رفاه و آسایش در سطح مطلوبی زندگی کنند گفت: فرهنگ و تمدن غنی مردم ایران نشان می‌دهد که باید الگوی گردشگری اسلامی در سطح جهان باشیم.

وي با بیان این مطلب که مهمانداری و مهمان نوازی در دین اسلام بسیار تکریم شده است، اظهار داشت: قم به عنوان یک جهان شهر شیعی باید محل پذیرایی آبرومند و معتبر جهان اسلام باشد.

معاون استاندار قم با تأکید بر اینکه شرایط فعلی قم در سطح پذیرایی از سفرای فرهنگی کشورهای دیگر نیست، ادامه داد: خوشبختانه در دوره فعالیت دولت کنونی چهره شهر قم دگرگونی و رشد محسوسی داشته است که این فرایند باید با شتاب بیشتری تداوم یابد.

وی ایجاد هتل پنج ستاره در قم را یک امر ضروری عنوان کرد و گفت: رویکرد مدیران استان حمایت از ایجاد طرح‌های فرهنگی مطابق باشان و منزلت قم است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcepx8z.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما