دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 715
در اتاق بازرگانی قم؛

مشکلات بیمه‌ای واحدهای تولیدی قم بررسی شد

قم نيوز : قم نیوز: مسائل و مشکلات بیمه‌ای واحدهای تولیدی استان در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی و هیئت رئیسه و نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن قم طرح و بررسی شد.
مشکلات بیمه‌ای واحدهای تولیدی قم بررسی شد
به گزارش قم نیوز، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در سال‌های اخیر به منظور ساماندهی نظام تأمین اجتماعی کشور و گسترش و پوشش و جامعیت خدمات آن تلاش‌های چشمگیری از سوی دست اندرکاران این حوزه صورت گرفته است‌.

ابوالفضل خاکی تصریح کرد: طرح و رفع مشکلات صنعتگران و بازرگانان از طریق تعامل با دستگاه‌های دولتی توسط اعضای اتاق بازرگانی به عنوان نمایندگان بخش خصوصی یکی از وظایف اصلی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان است‌.

وی اظهار امیدواری کرد: با طرح مشکلات و تعامل هرچه بیشتر سازمان تأمین اجتماعی استان با اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گام موثری در جهت بهبود کیفیت وجامعیت خدمات نظام تامین اجتماعی کشور برداشته شود و بخش دیگری از هدف‌های عدالت خواهانه نظام اسلامی تحقق یابد.

نیمی از جمعیت قم تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

در این نشست رئیس سازمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به مأموریت اصلی این سازمان بیان داشت: سابقه فعالیت سازمان تأمین اجتماعی در استان قم ۵۰ سال است و در حال حاضر نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

سید مجتبی موسوی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸ نوع خدمات از جمله خدمات درمانی، بازنشستگی، از کار افتادگی، توسط این سازمان ارائه می‌شود و خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی با اکثر مراکز درمانی قرارداد دارد.

در ادامه این نشست اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در خصوص تقسیط بیمه قالیبافی افراد بالای ۵۰ سال، فراهم آوردن شرایط استفاده از قشر ضعیف و متوسط از دفترچه خدمات درمانی تأمین اجتماعی، حمایت از تولید و صنعت بر اساس ماده ۱۰۳ که سبب اشتغالزایی بیشتر در سطح استان می‌شود و کارت طلایی بیمه بازنشستگان فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکراست در پایان این نشست مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی‌، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و انجمن مدیران صنایع جهت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی استان تشکیل شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcgrn9u4ak9q.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما