دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 734
رضائیان:

صبای قم با آمادگی مطلوب به مصاف ذوب آهن می‌رود‌

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا صبای قم به سه امتیاز مسابقه حساس روز جمعه مقابل ذوب آهن اصفهان دست یابد.
صبای قم با آمادگی مطلوب به مصاف ذوب آهن می‌رود‌
به گزارش قم نیوز، رامین رضائیان اظهار کرد: با توجه به برخورداری از زمان کافی برای انجام برنامه‌های مختلف آماده‌سازی، با تیمی آماده و قوی به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می‌رویم.

وی که زننده آخرین گل صبای قم به ذوب آهن اصفهان در بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته محسوب می‌شود، درباره شرایط تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تیم بسیار آماده و با انگیزه‌ای داریم، زیرا تمام بازیکنان ما از آمادگی کافی برخوردار هستند و تا حد زیادی توانستیم آمادگی و هماهنگی مورد نظر کادر فنی را به دست آوریم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم با تأکید بر اینکه تیم خوب و آماده‌ای برای ادامه مسابقات لیگ برتر داریم، ادامه داد: صبای قم تیم بزرگی است و با آمادگی کامل در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود تا به جایگاهی مناسب در لیگ یازدهم دست یابد.

وی بیان کرد: در ۹ هفته گذشته و در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با تیمی آماده مقابل تیم‌های لیگ برتری به میدان رفتیم، عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم که ما را به ادامه لیگ امیدوارتر کند.

رضائیان با اشاره به تلاش برای رفع نقاط ضعف تیم صبا تصریح کرد: در ۹ بازی گذشته خود از آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، توانمندی تیم ما به خوبی نمایان شده است که باید تا قبل از دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باز هم خود را تقویت کنیم.
وی با اشاره به اینکه هدف صبا کسب یکی از رتبه‌های نخست تا سوم لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است، عنوان کرد: صبای قم مدیران پرتلاشی دارد و تمام آنها انتظار دارند تا این تیم را در مسابقات این فصل فوتبال لیگ برتر در حد یک تیم مدعی ببینند.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر خوب کادر فنی تیم، در تعطیلات ۱۳ روزه از هفته نهم تا بازی هفته دهم برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم این تعطیلات زمینه تحولی مثبت و رو به پیشرفت را در تیم صبای قم ایجاد کند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم درباره دیدار هفته دهم صبای قم در مقابل تیم مدعی ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: نه تنها این مسابقه بلکه تمام بازی‌های لیگ برتر دارای اهمیت و حساسیت‌ هستند اما این دیدار در خانه ما برگزار می‌شود و باید از فرصت میزبانی به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: کادر فنی قطعا به حساسیت‌های این مسابقه فکر کرده‌اند و برای کسب موفقیت تیم در این دیدار مهم تدابیر خاصی می‌اندیشند، از نظر روحی و جسمی در کنار یکدیگر شرایط خوبی برای این دیدار داریم و با توجه به اینکه به خوبی از حریف شناخت داریم، با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب ۱۹ امتیاز از ۹ بازی گذشته خود در مکان سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است، در هفته دهم بازی‌ها روز شنبه ۲۲ مهر ماه جاری از ساعت ۱۷ در دیداری خانگی پذیرای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdchtknqd23nx.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما