پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 7428
شهردار قم خبرداد:

رونمایی از سیستم یکپارچه شهرسازی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از برگزاری آیین رونمایی و بهره‌برداری از فاز یک سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد شهرداری کلانشهر قم در آینده نزدیک خبر داد.
رونمایی از سیستم یکپارچه شهرسازی
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری گفت: همزمان با سالروز بعثت منادی توحید و رحمت و پیام‌آور صلح و دوستی پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) رونمایی و بهره‌برداری از فاز یک سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد شهرداری کلانشهر قم برگزار می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی و بهره‌برداری از این سیستم را خدمت به همشهریان و مجاورین حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) ذکر کرد و افزود: با بهره‌برداری از این سیستم و با بسترسازی، شهرداری الکترونیک را در قم اجرا می‌کنیم.

شهردار قم تصریح کرد: شهرداری الکترونیک سازمانی است که با بهره گیری از فناوری اطلاعات، خدمات خود را در حوزه وظایف شهرداری به صورت سریع، قابل دسترس و امن به شهروندان ارائه می‌کند.

دلبری ضمن اشاره به خدمات قابل ارائه شهرداری قم به همشهریان در آینده نزدیک به صورت ۲۴ ساعته و فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی در شهر اظهار کرد: مدیریت شهرداری الکترونیک در صدد است با راه‌اندازی شهرداری الکترونیک بتواند گام موثری در ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به شهروندان قمی که لایق این پیشرفت‌ها هستند، بردارد.

شهردار قم به ویژگی‌های شهرداری الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت: حذف پرونده‌های کاغذی و تبدیل آن به اطلاعات دیجیتالی، حذف بخش‌های مربوط به پاسخگویی تلفنی در سازمان، توجه به ارتباطات الکترونیک و لزوم به کارگیری آن در بخش‌های پاسخگویی، ایجاد محلی برای تبادل نظرات شهروندان درباره عملکرد شهردار و سازمان شهرداری، پرداخت عوارض‌های مربوط به نوسازی و... از مزایای شهرداری الکترونیک است.

این مراسم روز یکشنبه هفته آینده ساعت ۱۷ با حضور مدیران استان در سالن همایش‌های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.iqma2bq04la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما