شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 7455

تالار مرکزی شهر قم باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم به همراه محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند اجرایی پروژه تالار مرکزی شهر قم بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی و بهره برداری از این پروژه عظیم فرهنگی تاکید کرد.
تالار مرکزی شهر قم باید تا پایان سال به بهره برداری برسد
به گزارش قم نیوز، وی در حاشیه بازدید از این پروژه با بیان اینکه کمبود زیرساختهای فرهنگی در استان قم به شدت احساس می شود، اظهار داشت کرد: تالار مرکزی شهر قم با برخورداری از سالن های نمایش متعدد، کارگاههای آموزشی و مجموعه اداری، بخش عمده ای از نیازهای فرهنگی استان را پاسخگو خواهد بود.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته احداث کتابخانه ها و فرهنگ سراهای متعدد در استان قم در جهت رفع خلاء های زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: تالار مرکزی شهر قم در ۴ طبقه و در ۱۰ هزار مترمربع زیربنا و با کاربری های مختلف فرهنگی و هنری ساخته خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی شهر قم باید تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسیده و در اختیار هنرمندان استان قرار بگیرد، بیان کرد: روند اجرای این پروژه تا کنون آنچنان مطلوب نبوده و حدود ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه احداث تالار مرکزی شهر قم تا کنون ۶ میلیارد تومان هزینه در برداشته است، اذعان داشت: امیدواریم در سال جاری با پیگیری های مستمر و تلاش مضاعف مسوولان و دست اندرکاران پروژه، شاهد به ثمر رسیدن هرچه سریعتر آن باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.pqma2bq0pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما