پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 793
آیت‌الله جوادی‌آملی:

باید حق‌شناس عنایات رهبری باشیم

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به عنایت رهبر معظم انقلاب به قم گفت: برای اینکه حق‌شناسی از زحمات رهبری به‌جا آوریم باید کارهایی که انجام می‌دهیم در شأن استان باشد.
باید حق‌شناس عنایات رهبری باشیم
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به فرمایش شهید بزرگوار آیت‌الله مدرس که گفته بود سیاست ما عین دیانت ماست، اظهار کرد: باید بگوئیم زندگی ما هم عین دیانت ماست درحالی که در بسیاری از جوامع زندگی آنها از دیانتشان جداست.

وی افزود: معنی اینکه زندگی ما عین دیانت ماست مثل گل و گلاب است که اگر یک قطره گلاب از گل گرفته شود، تفاله می‌شود و تلاش مشترک ما و مسئولین نظام باید این باشد که دیانت را در متن زندگی بیاوریم تا این گلاب از گل جدا نشود.

‌جوادی‌آملی ضمن اشاره به گوشه‌ای از زندگی امام سجاد(ع) گفت: اگر مردم بدانند دیانت در متن زندگی آنها قرار دارد، این زندگی اسلامی می‌شود و کسانی که موارد اجتماعی و اصول اجتماعی و نیز حق و حقوق دیگران را رعایت نمی‌کنند دیانت آنها از زندگی آنها جداست.

وی افزود: شهر قم ابتدا یک ده بزرگ بود که با حضور حضرت آقا در شهر قم الان به یک استان تبدیل شده و این پیشرفت از برکات خون شهداست و برای اینکه حق شناسی از زحمات رهبری به‌جا آوریم بایستی کارهایی که انجام می‌دهیم در شأن استان باشد.

شهردار قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های آتی شهرداری قم، وجود علما را مایه خیر و برکت دانست و بیان کرد: امیدواریم شهر قم را به شهری که در شان ام‌القرای جهان اسلام است تبدیل کنیم.

وی عنوان کرد: به حق، قم آبروی اسلام و مسلمین است و خدمت به علما، ساکنان و زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) افتخار بزرگی است که خداوند نصیب ما فرموده است.

محمد دلبری در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش مجموعه شهرداری، در زمینه‌های مختلف اعم از رفع موانع ترافیکی، دیدار مردم با علما و مراجع تسهیل شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcca1qm82bqo.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما