قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از روند اجرای پروژه‌های ورزشگاه 4500 نفری قم، تالار مركزی شهر، يادمان شهيد گمنام پرديسان و چند پروژه ديگر بازديد كرد و از نزديك در جريان پيشرفت اين پروژه‌ها قرار گرفت.
بازديد استاندار قم از پروژه‌های عمرانی شهر
به گزارش قم نیوز، جت‌الاسلام محمدحسين موسی پور در بازديد از پروژه ساختمان جديد استانداری قم، لزوم بهره‌گيری  از معماری ايرانی اسلامی در نمای اين ساختمان را يادآور شد و بر ضرورت تسريع در اتمام اين پروژه تاكيد كرد.

وی در بازديد از روند تكميل پروژه بهسازی و زيباسازی ‌قبرستان وادی السلام، به ضرورت ساماندهی قبرستان وادی السلام و ايجاد فضای مناسب شهری اشاره كرد و اظهار داشت: خوشبختانه تخريب فضاهای نامناسب اين قبرستان با سرعت خوبی در حال انجام است و با تكميل ديواركشی محوطه آن، كار احداث ورودی درخور برای اين مكان آغاز می ‌شود.

استاندار قم ساماندهی و اجراي فضای سبز اين قبرستان توسط شهرداری را ضروري عنوان كرد و گفت: با تكميل پروژه ساماندهی قبرستان وادی‌السلام و جمع‌آوری و تخليه كاربری‌های ناكارآمد از اين مكان ضمن احيای اين فضای شهری، مكانی مناسب برای همشهريان و مسافران آماده می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی‌پور در ادامه بازديد خود با حضور در محل احداث تالار مركزی شهر ضمن بررسي پيشرفت اين پروژه، نقشه‌های اين طرح را مورد بازبينی قرار داد.

وی با اشاره به جزئيات اين طرح، لزوم تسريع در تكميل آن را يادآور شد و افزود: با توجه به ظرفيت‌های قم و نيازی كه در استان به اين مركز وجود دارد بايد هرچه سريع‌تر اين پروژه آماده بهره‌برداری شود.

استاندار قم همچنين در بازديد از اولين پارك آبی قم كه در بوستان غدير اين شهر در حال احداث است، با اشاره به لزوم افزايش فضاهاي تفريحی در استان خاطرنشان كرد: در احداث اين پارك كه با ۸ هزار و ۵۰۰ متر زيربنا در دو سالن مجزا ساخته مي‌شود، بايد اقتضائات شهر قم مورد نظر باشد.

وی توجه به معماری ايرانی اسلامی در نماهای اين مجموعه و اقتضائات مذهبی و فرهنگی را نيز مورد تاكيد قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين موسی ‌پور در ادامه ضمن بازديد از پروژه احداث ورزشگاه ۴ هزار و ۵۰۰ نفری قم، با اشاره به پيشرفت ۳۰ درصدی اين پروژه كه در زمينی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر در حال احداث است، گفت: با توجه به نياز قم به توسعه و افزايش فضاهای ورزشی، اين مجموعه ظرفيت عظيمی را براي اجرای مسابقات ورزشی ملی و بين‌المللی در استان ايجاد خواهد كرد.

وی با تاكيد بر ضرورت تسريع در تكميل اين پروژه با اختصاص اعتبارات لازم، خواستار همكاری مديران استان برای اختصاص زمين برای پاركينگ و فضاهای جنبی اين مجموعه شد.

استاندار قم در پايان اين بازديدها با حضور در محل مزار شهيد گمنام پرديسان، از نزديك در جريان احداث يادمان مزار اين شهيد و تكميل بوستان فاطمه زهرا(س) ‌قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcak0na149nu.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما