يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 8316

فعالیت 800 دستگاه تاکسی در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم از خدمت رسانی 800 دستگاه تاکسی در ایام ماه مبارک رمضان به صورت فعال به زائران خبر داد.
فعالیت 800 دستگاه تاکسی در ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان امروز با اشاره به برنامه‌های سازمان تاکسیرانی قم در ایام ماه مبارک رمضان گفت: هزار و ۶۰۰ راننده به همراه ۸۰۰ دستگاه تاکسی در ایام ماه مبارک رمضان در استان قم به روزه‌داران و همشهریان ارائه خدمت می‌کنند.

وی افزود: به منظور نظارت و کنترل فعالیت تاکسی‌ها در قم بازرسین سازمان تاکسیرانی در سه شیفت کاری در ایام ماه مبارک رمضان در استان قم فعال خواهند بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم ادامه داد: ساعت شروع فعالیت بازرسین در شیفت اول از ساعت ۸ صبح تا بعد از نماز ظهر و عصر، شیفت دوم از ساعت ۱۶ تا نیم ساعت بعد از افطار و شیفت پایانی نیز از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه تا ساعت یک بامداد خواهد بود.

وی اظهار داشت:‌ با توجه به اوج رفت و آمد و حضور مسافر بعد از نماز ظهر و عصر بازرسین سازمان تاکسرانی استان قم به صورت دائم بر فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهر نظارت دارند.

اقبالیان خاطرنشان کرد: همچنین در شب‌های قدر و سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته ۸۰۰ دستگاه خودرو تاکسی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در قم حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: این تعداد تاکسی در پایانه‌های شهری از جمله چهار راه شهدا، ‌میدان جانبازان، مسجد مقدس جمکران، میدان مطهری و گلزار شهدا فعالیت می‌کنند.

اختصاص جایگاه ویژه سوخت برای تاکسیرانان
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم در ادامه اظهار داشت: به منظور فعالیت بهتر تاکسی داران در سطح شهر چهار جایگاه سوخت به تاکسیرانان اختصاص یافته است.

وی افزود: جایگاه‌های سوخت خیابان جمهوری، بوستان علوی، میدان ۷۲ تن و ترمینال بخشی از جایگاه را به سوخت‌رسانی تاکسی‌ها اختصاص داده‌اند.

اقبالیان تصریح کرد: این طرح به منظور رفاه حال رانندگان و جلوگیری از اتلاف وقت تاکسی داران در صف جایگاه‌ دریافت سوخت بوده تا رانندگان بتوانند فعالیت بهتری در حمل و نقل درون شهری داشته باشند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم گفت: این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.veofuqetmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما