يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 8490
معاون فرهنگی اوقاف استان قم خبر داد:

ثبت نام 1200 جوان قمی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از ثبت نام بیش از 1200 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان قم خبر داد.
ثبت نام 1200 جوان قمی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی عزیزی، طرح تربیت قرآن کریم را طرحی نوین در عرصه خدمت به رفع محجوریت قرآن کریم دانست و اظهار کرد: این طرح به فرموده مقام معظم رهبری با هدف تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم در کشور اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعهد استان قم در اجرای این طرح، تربیت ۴ هزار حافظ قرآن کریم در سال جاری است که تاکنون با تبلیغات انجام شده، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر برای شرکت در این طرح ثبت نام کرده‌اند که پس از ماه مبارک رمضان، کلاس‌های آموزشی آن آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ درصد تعهدات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم نسبت به طرح تربیت حافظان قرآن کریم اجرایی شده است، عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تبلیغات طرح تربیت حافظان قرآن کریم را در سطح شهر و استان قم آغاز کرده است که علاقه‌مندان به شرکت در طرح می‌توانند با حضور در آستان مقدس امامزادگان، به طور رایگان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کنند.

وی بیان کرد: این طرح که در شهریورماه آغاز می‌شود، تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد یافت که با توجه به برگزاری مسابقات حفظ پس از دوره تربیت حافظان، به سه نفر نخست کمک هزینه‌های حج عمره، سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.oq4a2bq0xla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما