سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 8537

تأکید فرمانده سپاه قم بر شناخت دقیق تهدیدات دشمنان

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم، بر شناخت دقیق تهدیدات دشمنان اسلام علیه نظام اسلامی تاكید كرد.
تأکید فرمانده سپاه قم بر شناخت دقیق تهدیدات دشمنان
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد دوشنبه شب در همایش بسیج و رسانه اظهارداشت: برای شناخت صحیح از وظیفه و رسالت هر فردی باید تهدیدهایی را جامعه اسلامی را هدف قرار داده است را شناسایی كنیم.

وی خاطر نشان كرد: ماموریت ها بر اساس شناخت این تهدیدها و با توجه به فعالیت های افراد تعریف می شود تا بتوان از راه های مختلف در برابر این تهدیدها ایستادگی كرد و انقلاب را از هر گونه آسیب مصون نگاه داشت.

وی در ادامه بر توسعه وسعت دید افراد جامعه تاكید كرد و افزود: با دیدی كوتاه و سطحی نمی توان آرمان های امام و شهدای انقلاب را حفظ كرد و به رسالت خود در جامعه اسلامی عمل نمود.

مهدوی نژاد ادامه داد: مدیریت افكار جامعه به عهده رسانه هاست بنابراین آن ها باید دید مردم را ارتقا دهند.

وی تصریح كرد: دشمنان سعی دارند تا نگاه های ما را به چالش كشیده و آن ها را تحقیر كنند بنابراین باید طبق تاكیدات رهبر انقلاب نگاه ها و آرمان های امام حفظ شود.

وی بیان داشت: این نگاه در سطح ملی و فراملی كلان و كاربردی است به گونه ای كه طی حدود دو سال گذشته چند حكومت استبدادی و وابسته به غرب در سطح منطقه با بدترین وضع سرنگون شدند.

مهدوی نژاد تاكید كرد: اصحاب قلم باید قله ها را به مردم نشان دهند تا آنان امیدوار شوند، متاسفانه برخی تنها به انعكاس شیارها و دره ها اكتفا می كنند.

مهدوی نژاد افزود: اصحاب رسانه در هر جایگاهی باید سعی كنند در مسیر صحیحی كه شهدا، انبیا و امام راحل به ما آموختند حركت كنند.

وی در پایان افزود: كار خبرنگار مفیدتر و اثرگذار تر از كارهای دیگر است بنابراین باید دقت كرد تا دشمن ما را به مطالب سطحی و كوتاه مدت غافل نكند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.x8vbjh8nf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما