يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 9308
پيريايي :

استفاده از ظرفيت ها براي ارتقاء سيستم آموزشي استان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر لزوم استفاده از ظرفيت هاي ملي و استاني براي ارتقاء سيستم آموزشي استان تأكيد كرد.
استفاده از ظرفيت ها براي ارتقاء سيستم آموزشي استان

به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در شورای آموزش و پرورش استان قم با اشاره به واگذاری کلیه اختیارات و تصمیم گیری های وزرا و رئیس جمهور به استانداران کشور، اظهار داشت: با توجه به اصل ۱۲۷ قانون اساسی و این مصوبه هیئت دولت، مسیر خدمت رسانی به مردم تسهیل می شود که امید است تاثیر مناسبی را در تصمیمات اتخاذی در شورای آموزش و پرورش استان قم داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه سیستم آموزشی استان با استفاده از هزار و ۴۴۸ مدرسه و ۱۴ هزار و ۲۴۷ نفر سال تحصیلی جدید را آغاز کرده است، خاطر نشان کرد: در سطح استان قم ۷۱۲ کلاس در مقطع ابتدایی مشغول آموزش و تعلیم به دانش آموزان سال اولی است البته لازم به ذکر است که در استان قم بیش از ۲۱ هزار نفر کلاس اولی وجود دارد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت سیستم آموزش در ارتقاء فرهنگ عمومی و ساخت کشوری دانش محور، اعلام کرد: مهمترین ارکان تربیتی افراد جامعه پس از خانواده، مدارس و آموزشگاه های عالی هستند، بنابر این باید از تمام ظرفیت های استانی و ملی برای ارتقاء سیستم آموزشی استان استفاده کرد.

وی در پایان این جلسه با رد پیشنهاد افزایش شهریه دانش آموزانی که به صورت متفرقه تحصیل می نمایند، جلسه شواری آموزش و پرورش استان را بسیار مناسب توصیف کرد و افزود: جلسات راهبردی شورای آموزش و پرورش استان در راستای ارتقاء سیستم آموزشی استان گام برمی دارد و بسیار با اهمیت است.

در پنجمین شورای آموزش و پرورش استان قم طرح ها و لوایح پیشنهادی اداره کل آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات این جلسه نیز جهت اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.
انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.gb9urhbfwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما