يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 9321

ترافیک سنگین در بلوار 15 خرداد به دلیل قطع برق

قم نيوز : قم نیوز: قطع برق چراغ‌های راهنمایی بلوار پانزده خرداد، باعث شد تا شهروندان قمی، ترافیک سینگنی را در این محور پر تردد داخل شهر قم، تجربه کنند.
ترافیک سنگین تقاطع عمار یاسر به دلیل قطع برق ناگهانی چراغ‌های راهنمایی. عکس از: خوانندگان قم نیوز.
ترافیک سنگین تقاطع عمار یاسر به دلیل قطع برق ناگهانی چراغ‌های راهنمایی. عکس از: خوانندگان قم نیوز.
به گزارش قم نیوز، تعدادی از شهروندان قمی، عصر امروز در تماس با دفتر قم نیوز، خبر از ترافیک سنگین در بلوار پانزده خرداد، تقاطع با 75 متری عمار یاسر خبر دادند.

به گفته این شهروندان، حدود ساعت 13:30 دقیقه ظهر، برق چراغ های راهنمایی بلوار پانزده خرداد قطع شد و این مسیر با بی نظی عبور و مرور خودروها در تقاطع های مختلف روبرو شد که مهم ترین تقاطع این مسیر، یعنی تقاطع 75 متری عمار یاسر، به طور کامل مسدود گردید.

مسدود شدن این تقاطع، باعث ایجاد ترافیک سنگینی در این مسیر شد و تا زمان حضور مامورین راهنمایی رانندگی، صف خودروهای متوقف شده از یک سو تا فلکه جهاد و از سوی دیگر تا نزدیکی فلکه شاه سید علی رسید که در نوع خود، نادر است.

هنوز علت این قطعی برق مشخص نیست اما به نظر می رسد اگر چراغ های این محور به باطری پشتیبان خورشیدی مانند شهر تهران مجهز بودند، چنین چیزی اتفاق نمی افتاد. در عین حال مامورین راهنمایی رانندگی به محض آگاهی از مشکل ترافیکی در محل حضور یافتند اما به علت پر تردد بودن مسیر، ترافیک سنگین ایجاد شده، تا مدتی بعد از حضور مامورین، ادامه داشت.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcg.x9yrak9wqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما