شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 9434
علیشاهی خبر داد

تدوین کتاب دیجیتالی نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سومین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی استان قم از تدوین کتاب دیجیتالی این نمایشگاه خبر داد و گفت: این کتاب ضمن دسترسی آسان متقاضیان قابلیت دانلود از طریق اینترنت را دارد.
تدوین کتاب دیجیتالی نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی استان قم
به گزارش قم نیوز، مجتبی علیشاهی امروز در نشست خبری که در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی برگزار شد با اشاره به طراحی و تدوین کتاب این نمایشگاه اظهار کرد: در این کتاب به تعداد، نوع فعالیت‌ها و استان‌های محل فعالیت تولیدکنندگان پرداخته شده است.

وی به دلایل کاربردی بودن و ضرورت تدوین این کتاب به صورت دیجیتالی اشاره و بیان کرد: امروز فضای مجازی به سهولت اطلاع‌رسانی به مخاطبان کمک شایانی می‌کند.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی استان قم تصریح کرد: چاپ کتاب کاغذی هزینه‌های فراوانی را دارد که غیر از این موضوع ارسال آن نیز به وسیله پست هزینه‌های گزافی دارد که در شرایط اقتصادی امروز به صرفه نیست.

وی از جمله مزیت‌های طراحی و تدوین کتاب دیجیتالی این نمایشگاه را قابل دسترس بودن اطلاعات، قابلیت ارسال از طریق ایمیل و دانلود از طریق اینترنت و کم حجم بودن این کتاب عنوان کرد.

علیشاهی از دیگر قابلیت‌های این کتاب را جست و جوی موضوع مورد نظر برای کاربران عنوان کرد و گفت: این کتاب قابلیت دسترسی رایگان متقاضیان به مطالب و محتوای داخل این کتاب را برای متقاضیان فراهم کرده است.

وی به نظرسنجی‌های انجام شده مدیریت نمایشگاه از بازدیدکنندگان اشاره و ابراز کرد: آمارهای نظرسنجی شده نشان داد ۳۰ درصد از مراجعان به نمایشگاه از طریق اینترنت و رسانه‌های مجازی مطلع شده‌اند.

مدیر سومین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: دو نمایشگاه دیگر نیز با عنوان گل و گیاه، لوستر و چراغ‌های تزئینی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در توسعه نمایشگاه‌ها گام برداشت تاکید کرد: توسعه نمایشگاه‌ها می‌تواند رونق کار تولیدکنندگان داخلی در استان قم را فراهم کند.

علیشاهی به تولیدکنندگان دیگر شهرها در این نمایشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرمانشاه و خراسان رضوی حضور دارند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.fb9urhbaaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما