يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 9465
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری قم عنوان کرد

آمادگی نیروهای شهرداری برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری قم با مهم قلمداد کردن برگزاری مانورهای آموزشی گفت: در این مانور به آب گرفتگی معابر توجه ویژه‌ای شده است.
آمادگی نیروهای شهرداری برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف‌ پیش از ظهر امروز در مانور آمادگی مقابله با بحران‌‌ گفت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که انجام شد کم کم فصل بارش و بارندگی آغاز خواهد شد. وی با اشاره به ضرورت بهسازی معابر شهری عنوان کرد: در این راستا شهرداری قم از شش ماه پیش اقدام به بازسازی جداول کنار خیابان‌های سطح شهر کرده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری قم اضافه کرد: البته بازسازی جداول در قم از ۱۰ سال قبل به عنوان یک نهضت آغاز شده و هر سال بخشی از جداول خیابان‌ها باز‌سازی می‌شوند.

وی مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند شهرداری را با مشکل مواجه سازد آب گرفتگی دانست و گفت: مشکل قم در زمینه برف چندان پررنگ نیست و مشکلی ایجاد نمی‌کند و نگرانی ما مربوط به بارش باران است.

نجف‌زاده اضافه کرد: در زمینه بارش باران با دو مورد آب گرفتگی معابر و یخبندان مواجه هستیم که باید نسبت به جلوگیری از آن آمادگی لازم ایجاد شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری قم هدف از برگزاری این مانور را ایجاد آمادگی در نیروهای شهرداری دانست و گفت: این مانور و مانورهایی از این دست به عنوان مانورهای آموزشی بوده تا در زمان بحران به مشکل بر نخوریم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcf.vd1iw6djtgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما