سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 9650
از هفتم تا دهم آبان صورت می‌گیرد

پخش فیلم‌های پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون دانشجویی و تولید دانشکده صدا و سیمای قم از پخش فیلم‌های پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی در بخش تولید ملی، امام هادی(ع) و بیداری اسلامی از هفتم تا دهم آبان در قم خبر داد.
پخش فیلم‌های پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی در قم
به گزارش قم نیوز، سید ابوالقاسم صالحی‌زاده با اشاره به پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی اظهار کرد: سه موضوع امام هادی(ع)، بیداری اسلامی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این جشنواره در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه به استان قم واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع امام هادی(ع) حرکت نوینی است تا هنرمندان در زمینه این امام بزرگوار فکر کنند و وی را مورد واکاوی قرار دهند و به مردم و مخاطب عام بشناسانند.

دبیر بخش تولید ملی، بیداری اسلامی و امام هادی(ع) پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی با اشاره به اهمیت بیداری اسلامی گفت: امروز موضوع بیداری اسلامی مورد نیاز جامعه است که در خاورمیانه وجود دارد و حتی به کشورهای غربی نفوذ کرده بنابراین برای پررنگ کردن نقش هنرمندان، این بخش در نظر گرفته شده است.

وی عنوان داشت: این جشنواره آغازی است تا به شعار سال به نوعی جامه عمل بپوشانیم و این شعار را به صورت ایده و تصویر به نمایش درآوریم.

صالحی‌زاده با بیان اینکه ۲۶۷ اثر در جشنواره فیلم و فیلم‌نامه دانشجویی پذیرفته شده است، گفت: در مرحله دوم داوری ۱۶۳ اثر پذیرفته شد و در بخش دیگر ارزیابی ۲۵ اثر در بخش فیلم‌نامه و ۱۸ اثر در بخش فیلم انتخاب شده است.

وی یادآور شد: در نهایت ۱۱ اثر در بخش فیلم‌نامه و ۱۰ اثر در بخش فیلم برای داوری نهایی انتخاب شد و از بین آنها چهار اثر در بخش فیلم‌نامه و چهار اثر در بخش فیلم انتخاب و معرفی می‌شود.

معاون دانشجویی و تولید دانشکده صدا و سیمای قم عنوان داشت: مراسم پایانی بخش تولید ملی، بیداری اسلامی و امام هادی(ع) دهم آبان در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فیلم‌های این جشنواره از هفتم تا دهم آبان از ساعت ۹ تا ۱۲ و از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در دانشکده صدا و سیمای قم پخش می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.sb9urhb0giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما