قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم به اهمیت مقوله تمدن‌سازی اشاره کرد و گفت: باید در مقوله ساخت بازی‌های رایانه‌ای نسبت به تمدن‌سازی اهتمام جدی داشته باشیم.
پیریایی: باید در تولید بازی‌های رایانه‌ای نسبت به تمدن سازی توجه داشته باشیم
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم که در تالار بعثت برگزار شد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در زمینه برگزاری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم جای تشکر دارد و جا داشت که نخستین نمایشگاه ملی هم در قم برپا می‌شد.

وی با اشاره به جلسه امروز خود با معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور تصریح کرد:‌ بر اساس جلسه امروز بحث کارکرد ملی بازی‌های رایانه‌ای مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه باید همه کالاهای فرهنگی عرضه شده از قم دارای کیفیتی ارزنده و فاخر باشند، تصریح کرد: بازی‌های رایانه‌ای نیز از این مسئله مستثنی نیست.

وی با اشاره به اینکه برتری مباحث علمی و فرهنگی در قم مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: می‌توان بازی‌هایی که از نظر علمی و فرهنگی دارای کیفیتی مطلوب هستند را به طور وسیع تولید کرد.

پیریایی در ادامه به اهمیت مقوله تمدن‌سازی اشاره کرد و افزود: باید در مقوله ساخت بازی‌های رایانه‌ای نسبت به تمدن‌سازی اهتمام جدی داشته باشیم.

وی در ادامه تقویت ارتباط با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اهتمام جدی نسبت به استفاده از ظرفیت‌های موجود در قم داشته باشد.

استاندار قم با اشاره به جایگاه شهر قم در ابعاد مختلف یادآور شد: قم شهر کریمه اهل بیت و شهر کرامت است و این کرامت باید در همه ابعاد ظهور و بروز داشته باشد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.aehfuqeaisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما