شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : 11583
هزار وعده خوبان ...

افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) قم درگیر و دار وعده‌ها

قم نيوز : قم نیوز: پروژه ساخت بیمارستان امام رضا(ع) قم در حالی 6 ساله می‌شود که بیش از 620 هزار بیمه شده تامین اجتماعی استان را همچنان چشم انتظار زمان افتتاح خود نگه داشته است.
افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) قم درگیر و دار وعده‌ها
به گزارش قم نیوز، حکایت از داستان سریالی وعده‌هایی است که یکی بعد از دیگری توسط مدیری نزد مدیر دیگر به ارث گذاشته می‌شود تا نه تنها تب چشم انتظاری بیماران قمی فروکش نکند، بلکه دردی به نام خلف وعده را بر آلام آنان اضافه کند.

زمانی که کلنگ احداث بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) قم در سال ۸۶ به زمین زده شد، بارقه امیدی در دل مردم استان شکل گرفت که از این پس، برای درمان بیماران خود مجبور به طی مسافت طولانی تا سایر مراکز درمانی در استان‌های دیگر نیستند، همچنین می‌توانند هزینه‌های درمان را تا حد زیادی کاهش دهند.

اما وعده افتتاح این بیمارستان بارها و بارها تکرار شد و حتی عمر این وعده و وعیدها در امتداد عمر خدمت چندین مدیر سازمانی و استانی هم قرار گرفت.

هر بار صحبت از مسائل و مشکلات زیادی بر سر راه بهره برداری این پروژه به میان آمد و دیگر بار سخن از حل آنها؛ هر مدیری میزان خاصی از درصد پیشرفت پروژه را نوید می‌داد و زمانی را برای افتتاح آن معین می‌کرد.

امید بیماران و خانواده‌های آنان بعد از گذشت حدود ۶ سال در خصوص اعلام زمان دقیق افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) قم در حالی کم رنگ و کم رنگ تر می‌شد که فروردین‌ماه امسال، مدیر سابق درمان تامین اجتماعی استان قم در گفتگویی در خصوص روند عملیات ساخت این پروژه گفته بود: این بیمارستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد تقی موحدی لنکرانی با اشاره به زمان اتمام این بیمارستان عنوان کرد؛ بر اساس اعلام پیمانکاران این پروژه با تامین منابع مالی همزمان با دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این اظهار نظر در حالی بود که بعد از آن و درست در مردادماه امسال مدیرکل تامین اجتماعی استان قم طی مصاحبه ای پیشرفت ۹۲ درصدی را برای این پروژه قائل شده بود و با بیان این که بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) آذرماه ۹۱ به بهره برداری کامل خواهد رسید، از جذب ۳۵۰ نیروی رسمی برای خدمت در آن خبر داد. اما آذرماه هم آمد و رفت ...

و اما در خبر دیگری؛ این بار مهندس موسوی مدیر عامل شرکت مدیریت طرح و اجرا خانه سازی ایران مجری طرح های بیمارستانی و اماکن سازمان تامین اجتماعی، طی بازدیدی که به همراه معاون عمرانی استانداری قم از این پروژه داشت از تحویل موقت آن در نیمه دوم دی‌ماه خبر داده بود.

داستان به همین جا ختم نمی‌شود و مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم زمانی را برای بهره برداری از این پروژه اعلام می کند که این گونه به نظر می‌رسد که درب‌های این بیمارستان کمی عقب تر و شاید در پایان اسفندماه به روی مردم باز شود.

داود علیمحمدی بیان می کند که بیمارستان تامین اجتماعی قم با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به هر روی امید می رود زمان افتتاح این بیمارستان بیشتر از این مصداق این شعر شاعر که می‌گوید "هزار وعده خوبان یکی وفا نکند"، نباشد و همزمان با دهه فجر امسال این پروژه به بهره برداری کامل برسد و شیرینی این روزها را در کام مردم استان قم بیشتر کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchxmnz.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما