دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 26827

صبا فراموش کرد فوتبال ۹۰ دقیقه است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در حالی به تراکتورسازی باختیم که فراموش کردیم بازی ۹۰ دقیقه است اما این باخت، درس خوبی برای صبا بود.
صبا فراموش کرد فوتبال ۹۰ دقیقه است
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی اظهار کرد: در بازی با تراکتورسازی شروعی بسیار خوب داشتیم و توانستیم علاوه بر در اختیار گرفتن جریان و کنترل بازی، به گل هم برسیم و حتی با زدن گل دوم، در آستانه برد قرار گرفتیم اما پس از گل دوم بازی را‌‌ رها کردیم.

وی گفت: همیشه گفته می‌شود که فوتبال ۹۰ دقیقه است و باید تا آخرین لحظه برای هدف جنگید اما بازیکنانم این اصل مهم را فراموش کردند و فکر کردند بازی ۴۵ دقیقه‌ای است اما این باخت، درس خوبی برای صبا بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: وقتی به ۲ گل رسیدیم هم عطش برای گل‌های بیشتر را از دست دادیم و هم تمرکز بازی را به ویژه اینکه گل نخست تراکتورسازی پیش از پایان نیمه نخست به ثمر رسید و به حریف انگیزه داد.

مرفاوی ابراز کرد: قصد داشتم با تعویض‌های نیمه دوم، جریان بازی را عوض کنم و تیم را به بازی برگردانم اما صحبت‌هایی که با بازیکنان شد و تغییر آرایش و تاکتیک تیم نیز موثر واقع نشد و فکر می‌کنم افت روحی قابل توجه پس از دریافت گل دوم، نقش مهمی در شکست ما داشت.

وی درباره حواشی بازی با تراکتورسازی عنوان کرد: برخی مسائل در این بازی رخ داد که جالب نبود و من در کنفرانس خبری هم گفتم که باید اخلاق از سوی میزبان بهتر رعایت می‌شد و رفتاری که با ما شد در شان حریف نبود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: موقعیت صبا در جدول قابل قبول است و چیزی را از دست نداده‌ایم که به خاطر آن ناراحت باشیم بلکه بتدریج هماهنگ‌تر می‌شویم و ضعف‌هایمان را بر طرف می‌کنیم و امیدوارم در بازی بعد در قم پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefv8w.jh8pwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما