سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 26511

مرفاوی: درقم مستقر نمی شوم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تاکنون درقم مستقر نشده ام و تا آخر فصل نیز مستقر نخواهم شد، حال اگر می خواهند برکنارم کنند.
مرفاوی: درقم مستقر نمی شوم
به گزارش قم نیوز، ˈصمد مرفاویˈ عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از برگزاری دیدار تیم های صبای قم و نفت مسجد سلیمان ابراز داشت: بیش از ۵۰ درصد بازیکنان تیم درقم مستقر شده اند اما من تا آخر فصل برای تمرینات و مسابقات بین شهر قم و تهران تردد می کنم.

وی بیان داشت: بازی ها هفته به هفته دشوارتر می شود و تیم ها نیز بازی به بازی از نظر کیفیت فنی شرایط بهتری پیدا می کنند.

وی گفت: فردا بازی دشواری با تیم نفت مسجد سلیمان داریم و این تیم از بازی های بیرون از خانه خود امتیاز گرفته است و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی افزود: با توجه به این که شناخت نسبی از تیم نفت مسجد سلیمان داریم امیدواریم بتوانیم آن چه در تمرینات روی آن کار کرده ایم را در بازی پیاده کرده و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

مرفاوی بیان داشت: نفت از جوانان خوبی استفاده می کند که همه با انگیزه هستند و فردا بازی آسانی نداریم و باید با تلاش مضاعف به میدان برویم.

وی یادآور شد: خوشبختانه بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و همه نفرات ما وضعیت خوبی دارند.

وی افزود: در خط حمله نفرات خوب و توانمندی داریم و بازیکنان ما در هر بازی موقعیت های خوبی را شکل می دهند و این امر نشان از آن دارد که مهاجمان ما می توانند خطرناک بوده و هر لحظه گلزنی کنند.

سرمربی صبای قم گفت: باید بازیکنان ما بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند تا بتوانند با آرامش از موقعیت های گلزنی استفاده کرده و به گل دست یابند.

وی بیان داشت: تیم ما نسبت به سال گذشته برای ترکیب اصلی خود تغییرات زیادی داشته است و عمده تغییرات ما نیز در خط حمله است از این رو نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی بازیکنان داریم.

وی ادامه داد: نفرات ما می توانند به راحتی با یکدیگر هماهنگ باشند و باید در تمرینات خود بازیکنان را در ساختار دفاعی و حمله بیش از پیش هماهنگ کنیم.

دیدار تیم های صبای قم و نفت مسجد سلیمان از چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر فردا در استادیوم یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezn8w.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما